Cumu sceglie l'equipaggiu di registrazione per i micro-classi?

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'infurmazione oghje, hè diventata una tendenza generale à aduprà micro-classi per migliurà l'efficienza di l'insegnamentu senza l'insignamentu in aula o l'apprendimentu indipendente di i studienti dopu a classe.

Oghje, sparteraghju cun voi un pezzu di a magia di a micro-classe di registrazione senza filivideo booth.

In l'insignamentu, per l'insignamentu di certi punti impurtanti è difficiuli di cunniscenza, è l'insignamentu di e cumpetenze di prublema, hè particularmente adattatu per a visualizazione in forma di micro-classi.À questu tempu, i prufessori ponu vede i piani di lezioni impurtanti è difficili sottu à a cabina, cù 8 milioni di pixel d'alta definizione.

Disegnu squisitu è ​​compactu, i prufessori ponu spustà uscanner di documenti portatilesecondu i so bisogni durante u prucessu di registrazione.A lenti pò esse girata in parechje anguli per sparà è arregistramentu.Luce di riempimentu intelligente LED integrata, quandu a luce hè scura, pò esse attivata cù un buttone, presentendu un ambiente luminoso di registrazione di micro-classe.Dopu chì a registrazione hè finita, i studienti ponu vede sta micro-classe prima dopu a classe per preparà a nova classe.

I prufessori ponu ancu adupràvisualiseur de documents sans filper cuncepisce e dumande novi basate nantu à i punti di cunniscenza di a nova classe, attrae l'attenzione di i studienti, è apre a strada per l'intruduzioni di a nova classe per fà sta micro-classe.In questu modu, i studienti ponu esse guidati à scopre a lege, è ponu fà ricerche indipendenti o cooperative.

Ciò chì vale di più di menzione hè chì u visualizatore video wireless ùn pò micca solu aiutà i prufessori à registrà micro-classi, ma ancuvisualizazione interattivainsignamentu in aula.I schedari di u pianu d'insignamentu ponu esse visualizati in tempu reale sottu à a cabina, è i studienti ponu vede chjaramente u cuntenutu di a visualizazione in a pusizione.I prufessori ponu scrive note in tempu reale, è marcate punti chjave, difficultà, dubbii, etc., per aiutà i studienti à ammaistrà i punti di cunniscenza megliu è più veloce.

A cabina supporta a comparazione di dui schermi è quattru schermi split-screen, ogni split-screen pò apre u video, l'immagine locale o cliccà per piglià una foto per paragunà.Puderà ancu eseguisce funzioni cum'è zooming in, zooming out, rotating, marking, and dragring on each split screen individually or simultaneously.

Stu video booth hè un dispositivu di visualizazione portatile multifunzionale chì pò esse usatu per a cullizzioni di dati, l'insignamentu di video, a visualizazione di schedari, a visualizazione fisica, a visualizazione di furmazione, etc. Hè a megliu scelta per l'insignamentu di micro-classe.

Scanner di documenti wireless


Tempu di Postu: Aug-12-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi