Avvisu di vacanze di u ghjornu di u travagliu

Eccu un avvisu annantu à a prossima Festa di u ghjornu Internaziunale di u travagliu.Avemu a festa da u 29th(Sàbatu), aprile à 3th, maghju (mercuri).Bone vacanze à tutti i nostri clienti è partenarii chì anu sempre fiducia in QOMO.

Sè avete una dumanda nantu à upannelli interattivi,camera di documentu,sistema di risposta.Per piacè sentite liberu di cuntattà l'email:odm@qomo.com

QOMO hè una marca di punta di i Stati Uniti è un fabricatore globale di tecnulugia di presentazione educativa è corporativa.Da doc cams à schermi tattili interattivi, simu l'unicu partenariu chì vene cun una linea di prudutti cumplettamente integrata (è adattabile) chì hè faciule d'utilizà è faciule per u budgetu. Dopu avè fattu questu per quasi 20 anni, capiscenu cumu travaglià. cù tutti, da i CEO è CTO à l'amministratori di distrittu è i prufessori di aula.QOMO porta e soluzioni più simplici è comprensibili chì aiutanu à tutti à gode di ciò chì facenu megliu.

Qomo s'impegna à migliurà a qualità di l'insignamentu è l'efficienza di u travagliu in tuttu u mondu.Vi furniremu a suluzione più simplice è comprensibile chì vi aiuta à gode di ciò chì fate.
È cunnette tutte e risorse educative divertenti cù l'equipaggiu elettronicu intelligente Qomo.

A nostra squadra di R&D hè cumposta da tecnichi chì anu più di decennii di sperienza in hardware è software.Ogni stagione culleremu i feedback di i clienti è i bisogni di u mercatu per aghjurnà i nostri prudutti per risponde à e richieste di u mercatu.Avemu u scopu di sviluppà i prudutti più intelligenti cù u costu più ecunomicu è a megliu qualità!

Cum'è un fabricatore, accettemu OEM è ODM chì scuntrà u vostru mira è u mercatu.Pudete definitivamente aduprà u nostru hardware di l'equipaggiu elettronicu intelligente per integrà cù u vostru propiu software.È Qomo furnisce a megliu suluzione per una aula intelligente.Fate più faciule per i studienti à participà à a classe senza timidezza.

I prudutti intelligenti di Qomo vi aiutanu à insignà, à cumunicà è à cullaburazione più facilmente è efficacemente di ciò chì avete mai pensatu.Quandu decide di sceglie Qomo cum'è u vostru fornitore, vi furniremu un serviziu cumpletu di usu di guida è supportu.
È ogni annu, assisteremu à ISE / Infocomn.Pudete cuntrollà i nostri prudutti facilmente ancu ùn avete micca visitatu a nostra fabbrica.

Felice ghjornu di u travagliu


Tempu di Postu: Apr-28-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi