U cliccà di voce Qomo riduce u sensu di distanza trà i prufessori è i studienti

tastiere di votu

In l'aula, è s'è i studienti ùn li piace micca parlà cù u maestru ?Chì duverebbe fà se i studienti ùn anu micca feedback dopu à u puntu di cunniscenza?Dopu à una classa, pare chì i prufessori sò tutti spettaculi unicu.U cliccà di voce Qomo vi dicerà!

U rapportu maestru-studiente di "esse à tempu un maestru è un amicu" hè più favurevule per permette à i studienti di apre u so cori, trattanu i prufessori cum'è amici, è li dicenu sinceramente.L'usu di Qomoclickers di voce in l'aula pò innuvà u pensamentu, riduce u sensu di distanza, è rende i studienti disposti à parlà.À u listessu tempu, lasciate chì i prufessori sianu bè à sente, pigliate seriu u puntu di vista di ogni studiente è trattanu i studienti cum'è amici, chì hè ancu più favurevule per i prufessori per amparà da i so cumpagni di classe.

Fighjemu un ochju à ciò chìsistema di risposta in aulapari quandu si unisce in aula?

I tastieri di i studienti Qomo supportanu l'interazzione di divertimentu di ghjocu è ponu creà una atmosfera rilassata.In un ambiente rilassatu è piacevule, i studienti sò più prubabile di rilassate, diventanu più attivi, volenu parlà, è osare di parlà.

L'interazzione senza l'ugettivi di l'insignamentu hè senza significatu.Ci vole à fucalizza nantu à l'ugettivi di l'insignamentu per assicurà chì i studienti li capiscenu è l'utilizanu.In parechji casi, i studienti seranu riluttanti à dì ciò chì ùn capiscenu micca, è pensanu chì hè vergognosu di dì chì ùn capiscenu micca o ùn capiscenu micca.I prufessori ponu preparà e dumande chì i studienti ponu avè, è e dumande chì i studienti spessu sbaglianu in u passatu, è scrivite in dumande è risposte prima di a classe.U metudu di dumande è risposte guida i studienti à interagisce attivamente è aiuta i studienti à scopre è risolve i prublemi in una manera puntuale.

Qomo voice clicker supporta l'interazzione di divertimentu di ghjocu è pò creà una atmosfera rilassata.In un ambiente rilassatu è piacevule, i studienti sò più prubabile di rilassate, diventanu più attivi, volenu parlà, è s'attentanu à parlà.

Cum'è un maestru, duvete sempre attentu à i cambiamenti è i feedback di i studienti, aghjustate u ritmu è u ritmu di e lezioni in una manera puntuale, osservate s'ellu hè u tempu di risponde à e dumande, s'ellu ci vole à attivà l'atmosfera di aula, etc. Qomo u cliccà di voce pò guidà i studienti in una varietà di forme, chì permette à i studienti di feedback attivamente.

U cliccà di voce Qomo guida i feedback attivi di i studienti attraversu forme ricche è diverse cum'è discussioni in aula, dumande in aula è ghjochi in aula, è cumunicà cù i studienti da a perspettiva di l'interessu di i studienti, in modu di guidà l'apprendimentu creativo di i studienti.


Tempu di Postu: Aug-04-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi