QPC80H2 doc cam aghjurnamentu versione hè digià esciutu

Camera di documentu

Cridemu chì parechji clienti anu digià utilizatu Qomo QPC80H2camera di documentucù una bona sperienza di usu.In Nuvembre, 2021, facemu ancu qualchì aghjurnamentu per u mudellu QPC80H2.

Da una banda, avemu digià aghjurnatu u zoom otticu per esse zoom otticu 10x invece di una volta zoom otticu 6x.Inoltre, aghjurnà ancu u buttone per esse un buttone di silicone per impedisce u buttone appiccicatu.Speremu chì una parte di a migliione di Qomo pò aiutà à i clienti una sperienza d'usu megliu.

Qomo QPC80H2presentatore visualehè una bella manera di utilizà risorse di apprendimentu in diretta è hè faciule quandu sapete cumu.

Uvisualizatore digitalesò un bonu modu per aiutà i studienti à sentenu cum'è s'elli stanu apprendu in a stanza cù u maestru.L'educatori ponu avè più libertà d'utilizà documenti di u mondu reale, in diretta, cù i so studienti.A più bona parte hè chì questi sò faciuli di stallà è aduprà, quandu sapete cumu.

Avete ghjuntu à u locu ghjustu per amparà tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'usu di e camere di documenti per pudè aghjunghje à u vostru arsenale di strumenti didattici chì ponu aiutà i studienti à amparà più efficacemente.

Cumu utilizà megliu una camera di documentu

A scienza hè una di e migliori classi per aduprà camere di documenti in modu divertente è interattivu.Questu hè idealmente adattatu per esperimenti induve i primi piani ponu esse usatu per vede reazzione chimica o parti biologiche, per esempiu.L'etichettatura di u scheletru umanu o l'ingrandimentu nantu à a natura sò altri grandi esempi di manere chì e camme di documenti ponu aiutà à insignà a scienza.

A matematica hè ancu benefiziu quì cù i prufessori capaci di integrà assai arnesi d'insignamentu cum'è geoboards, carte di ghjocu, dadi, cubi unifix, tessellations è più.

Per e lingue, a camera di documentu pò esse una bella manera di leghje i libri inseme.O per l'annotazione di u travagliu mentre andate, questu hè utile.

I prufessori ponu ancu aduprà doc cams per passà i travaglii cù i studienti, chì li mostrenu induve a so marcatura hè stata piazzata è perchè, per aiutà à assicurà chì stanu imparendu è assimilendu i feedback.

A gestione di classi hè un altru spaziu chì sta camera umile pò aiutà.Scrivite liste di cose da fà è pianificazioni di ogni ghjornu chì restanu visibili per a lezzione.I prublemi di matematica, i piani di prughjettu passu à passu, è u brainstorming sò tutti rinfurzati cù una camma per rende visualmente dispunibule per i studienti.

Aduprà a camera per sparte un fogliu di risposta hè una altra grande opzione chì risparmia tempu per aiutà i studienti à marcà u travagliu.O solu per mette storie sottu à a camera per esse leghjite in alta voce, hè un altru sensu chì hè impegnatu per mantene l'attenzione.


Tempu di post: 19-novembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi