L'apprendimentu à distanza ùn hè più novu

Un sondaghju di l'UNICEF hà truvatu chì u 94% di i paesi anu implementatu una certa forma di apprendimentu remoto quandu COVID-19 hà chjusu e scole a primavera scorsa, ancu in i Stati Uniti.

Questa ùn hè micca a prima volta chì l'educazione hè stata disturbata in i Stati Uniti - nè a prima volta chì l'educatori anu sfruttatu l'apprendimentu remoto.In u 1937, u sistema di a scola di Chicago hà utilizatu a radiu per insignà i zitelli durante un focu di polio, dimustrendu cumu a tecnulugia pò esse usata in un tempu di crisa.

I risposti variavanu da distrittu à distrittu.Duranti a pandemia di influenza di u 1918-19, i cunsiglii di a scola anu tenutu riunioni speciali per discutiri u megliu modu per prucede.Chicago, New York è New Haven eranu trà e cità chì ùn anu mai chjusu, aduprendu invece l'ispezione medica è a quarantena individuale, mentre chì altre scole chjusu finu à 15 settimane.

I chjusi di a scola generalmente fermavanu l'apprendimentu formale.Per certi zitelli, significava un tempu di ghjocu extra, mentri àutri sò tornati à travaglià in casa o in splutazioni di famiglia.E scole à volte compensavanu u tempu d'istruzione persu cambiando u calendariu accademicu o imponendu a presenza di u sabbatu.

Avanzate veloce à 2020. Quandu a pandemia attuale hà chjusu e scole a primavera scorsa, e nazioni di u mondu anu istituitu l'apprendimentu remoto.Ma parechji paesi anu utilizatu parechje piattaforme: Circa trè quarti offrenu ancu e classi nantu à pannelli interattivi, lavagna interattiva è circa a mità di l'apprendimentu radiu utilizatu - chì era particularmente impurtante in e nazioni in via di sviluppu.

L'istruzzioni attraversu parechje tecnulugia aiuta, ma assai zitelli ùn anu micca accessu.Circa un terzu) di i studienti in u mondu ùn ponu micca participà à l'educazione digitale o in l'aria perchè ùn anu micca un computer, TV o radiu, ùn mancanu micca un accessu à Internet affidabile o vive in spazii remoti chì si trovanu fora di a gamma di emissioni.

Qomo hope our smart technology for education can help make the end user/school teaching quality more improved. Our goal is make a smart classroom with fun.If you have interest items, please feel free to contact odm@qomo.com or whatsapp 008618259280118

apprendimentu à distanza

 


Tempu di posta: 27-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi