Sistema di Risposta Studente (SRS)

Remote di i studienti

USistema di Risposta Studente(SRS) permette à l'instructori di fà dumande è di cullà e risposte di i studienti durante una lezione.I sistemi di risposta di i studienti sò ancu cumunimenti chjamati clickers,sistemi di risposta in aula, sistemi di risposta persunale, o sistemi di risposta di u publicu.

À Qomo, i membri difetti anu duie opzioni per u SRS.Unu hè u dispusitivu di u sistema di risposta di l'audienza include u "clicker" (per u studiente) è un ricevitore (per l'instructore);L'altru hè u sistema di risposta di l'audienza include solu telecomandi di i studienti è u ricevitore.

L'istruttore crea presentazioni interattive nantu à u software Qclick installatu in u so urdinatore.

Durante a classe, i studienti rispundenu à e dumande o prublemi posti in a presentazione usendu i so clickers.U ricevitore nantu à l'urdinatore di l'instructore riunisce i dati è ponu vede riassunti di e risposte di i studienti.E risposte sò ancu guardate elettronicamente per a visualizazione dopu.

Vantaggi per l'istruttori

Interfaccia user-friendly

Capacità di travaglià cù qualsiasi applicazione

Visualizzazione di carte è grafici di risposte di l'utilizatori

Supportu Microsoft Office integratu

Scoring Distribuzione, Statistiche è Rapporti Percentili

Capacità di unisce parechje sessioni in un rapportu cumpletu

Creazione automatica di liste di participanti

Capacità di sustene i valori di punti negativi

Attualmente u software Qclick supporta l'inglese, u polaccu, u magyar, l'espana, u cinese è u russu.Pudemu aiutà à ottene u cliente di lingua desiderate.Qomo hà un tecnicu di Sviluppu è Ricerca cù più di decennii di sperienza chì vi aiuterà à truvà a megliu suluzione per voi.

Per un'altra opzione di telecomandi di i studienti in aula, Qomo hà u sistema di risposta di l'audienza QRF888 è QRF999/QR997.telecomandi studianticù trasmissione di parlà chì pò avè a vostra voce trasmette in aula.Chì serà un grande aiutu per u studiu di lingua.U teclatu hè chjucu chì si adatta à a piccula funzione di palma di u studiente.Intantu, hè un telecomando à carica è chì ùn avete micca bisognu di preoccupassi di quandu sarà spenta.

Currently, we have much stock for the audience student remotes, if you have special request, please feel free to contact email odm@qomo.com


Tempu di pubblicazione: 15-10-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi