Chì camera di documentu pò esse usata per presentà è arregistrà e lezioni?

Camera di documenti Qomo USB

In l'insignamentu in aula, assai prufessori prestanu una grande attenzione à l'autostudiu, l'esperienza, a cumunicazione è l'inchiesta di i studienti, chì hè fora di dubbitu è ​​mostra u rolu impurtante di a visualizazione in l'insignamentu in aula. , andemu un ochju.

Stu videocamera di documentuhè un dispositivu di visualizazione portatile multifunzionale, cù 8 milioni di dimostrazioni fisiche di alta definizione di frame rate, chì ponu realizà funzioni cum'è l'insignamentu di paraguni,lavagna elettronica, arregistramentu d'imaghjini è arregistramentu video, etc. Pò esse usatu per a cullizzioni di dati, l'insignamentu di u video, a visualizazione di documenti, a visualizazione fisica, a visualizazione di furmazione, etc.

U prufessore hà utilizatu cun talentu u videovisualizatoreper l'insignamentu interattivu, rende a classe più viva è interessante.Cunnettendu macchine intelligenti interattive all-in-one, lavagne elettroniche, etc., pò esse realizatu un display fisicu full-screen, presentendu un schermu di visualizazione realisticu cù un forte impattu visuale.U stand supporta a comparazione di dui schermi è quattru schermi split-screen, è ogni split-screen pò apre u video, l'imaghjini lucali o cliccà per piglià ritratti per paragunà.L'operazioni di funzione cum'è zoom in, zoom out, rotazione, etichettatura è trascinamentu ponu esse realizate in ogni schermu split individualmente o in modu sincronu.À u listessu tempu, pò aghjustà è curregà a luminosità, u cuntrastu è a saturazione di u video à u stessu tempu.

Supporta a ricunniscenza di testu COR multi-lingua, chì hè cunvenuta per i prufessori per ricunnosce l'imaghjini è salvà cum'è documenti Word per edità.Dite addiu à e parolle complicate è scrivite in documenti.Si pò esse ricunnisciutu cù un semplice swipe, è a risposta hè rapida è u tassu di ricunniscenza hè altu.A cosa più impurtante hè chì a cabina pò esse aduprata in cumminazione cù u software di visualizazione di l'insegnamentu di supportu per aiutà i prufessori à organizà è arregistrà i video di l'insignamentu currispundenti secondu u pianu di l'insignamentu, è li presentanu cum'è micro-lezioni pre-classe o materiali di aula.

A cabina di video d'insegnamentu di visualizazione rende l'insignamentu multimediale più convenientu è riccu di cuntenutu.Hè una bona scelta per i prufessori per vede è registrà i corsi.


Tempu di Post: 26-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi