Chì ghjè a diffarenza trà l'aula intelligente è l'aula tradiziunale?

Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, e classi tradiziunali di l'insignamentu ùn ponu più risponde à i bisogni di l'insignamentu mudernu.In a nova situazione educativa, a tecnulugia di l'infurmazione, l'attività didattica, i metudi d'insignamentu, l'abilità di i prufessori à utilizà i prudutti, l'insignamentu è a gestione di dati, etc., affettanu l'effetti di l'applicazione attuale di "aula intelligente".L'essenza di a tecnulugia chì "abbraccia" l'educazione ùn hè più solu di trasfurmà "offline" in "in linea", nè di digitalizà a cieca è intelligentize u prucessu di insegnamentu tradiziunale, ma di esaminà seriamente l'usu di a tecnulugia di l'informazioni in l'insignamentu di ogni ghjornu.A situazione generale di integrazione cù l'educazione è l'insignamentu.Dunque, "smart classroom" hè una rivoluzione senza gunpowder cumparatu cù "classroom tradiziunale".

E classi tradiziunali di l'insignamentu si manifestanu principalmente in: modalità d'insegnamentu in aula unica, cumportamentu d'insignamentu unanalizable, insegnamentu remotu irrealisticu, statistiche di freccia di frequenza ingombranti, è giudiziu subjective di u statu di ascoltu di i studienti.A participazione di i prufessori à l'insignamentu mudernu ùn hè micca alta.I gestori mancanu di mezzi efficaci è intuitivi.per a tutela di l'insignamentu.Dunque, cumu prumove a transizione da "aula tradiziunale" à "aula intelligente" hè un prublema urgente chì avemu bisognu di pensà.

L'aula intelligente hà i vantaghji di: 1. Metudi d'insignamentu diversificati, novu layout di aula è modalità d'insignamentu, insegnamentu, seminariu è insegnamentu interattivu remotu coexistenu.2. Cù l'aiutu di i terminali mobili, e classi ponu esse realizate convenientemente per prumove l'equità educativa è migliurà a qualità di l'insignamentu.3. A cullizzioni cumplettamente automatica è intelligente di parechje scene è modi d'insignamentu multiplice micca solu assicura abbastanza risorse video per l'insignamentu, ma ancu liberate veramente i costi di u travagliu, chì permettenu à i prufessori famosi di arregistrà facilmente l'insignamentu in aula di alta qualità senza interferiscenu cù l'insignamentu.4. L'aula intelligente hà parechje funzioni.Tutti i prufessori operativi ponu cuntrullà l'interruttori di vari equipaghji di insegnamentu in aula attraversu u touch screen, è realizà u cambiamentu di modu convenientemente è rapidamente.

In QOMO, furnimu una soluzione sana per voi per custruisce una aula intelligente,rende u vostru insegnamentu simplice è efficace!Avemu furnitupannellu pianu interattivu&lavagna bianca, tavuletta di scrittura(touch screen capacitivu),webcam,camera di documenti, sistema di risposta in aula ...

clickers intelligenti di aula

 

 


Tempu di post: May-12-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi