Ajustamentu di i prudutti QOMO 2021

Aula intelligente

Grazie per u sustegnu di u cliente è l'aiutu per prumove i prudutti di l'educazione intelligente Qomo.

Vulemu sparte cun voi alcuni prudutti di aghjurnà o ritirate à a fine di l'annu 2021.

1-QPC80H2 5MPCamera di documenti à collu di cigno

Avemu digià aghjurnatu a camera di documentu QPC80H2 potabile da u zoom otticu 6X per esse u zoom otticu 10X cù u buttone di silicone à bordu.

Nisun scaler è più estensione SD (unità flash USB invece)

2-QD3900H1 camera di documentu di scrittura cessà di pruduce

QD3900H1 hà digià cessatu di pruduce è era digià fattu da QD3900H2Camera di documenti di desktopchì vene cun zoom otticu 10x è zoom digitale 10x.

3-QIT600F2-21.5 inch touch screen hà digià cessatu di pruduce

QIT600F2-21.5 inch touch screen hà digià cessatu di pruduce è hè digià statu fattu da QIT600F3 cù 10 punti toccu è scrittura di pennatouch screen.

A camera di documenti di desktop 4-Qomo QD5000 4K esce versu a fine di dicembre.

Per piacè sentite liberu di cuntattàodm@qomo.comè whatsapp: 0086 18259280118 per a brochure è più dettagli.Serà un grande onore per noi di travaglià cun voi.

Accoltamu i vostri suggerimenti è idee sparte per u disignu chì vulete.

Un ambiente d'insegnamentu senza saldatura induve i studienti è i facultà anu accessu à l'infurmazioni rapidamente è senza sforzu, induve l'enfasi hè nantu à l'insignamentu è micca à i malatie di e diverse tecnulugia.Qomo in tecnulugia di l'educazione intelligente chì permette, sustene è migliurà l'esperienza di apprendimentu.

U sistema di risposta, a camera di documenti è i pannelli interattivi sò solu parte di furnisce idee è pinsamenti à i studienti è u persunale.Qomo furnisce è integra ancu l'ultime tecnulugia di aula intelligente chì permettenu à l'instructori di annotà è salvà idee in tempu reale.

Immaginate a vostra apprendimentu di tutta a classe induve i studienti sò completamente impegnati.I prudutti SMART ispiranu l'usu variatu, creativo è senza soluzione di materiali didattici è aghjunghjendu elementi visuali, auditivi è interattivi à e lezioni, i prufessori ponu risponde à una gamma di stili di apprendimentu di bordu.

Tuttu ciò chì duvete fà hè di chjamà.I nostri sperti visitanu u vostru situ per aiutà à identificà i vostri bisogni AV.


Tempu di Postu: Dec-03-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi