Alo7 clicker entra in aula è aghjurna facilmente l'insignamentu

ALO7 ClickersCi hè sempre circa un mese per inizià u modu di scola.Sò prontu à cumprà l'equipaggiu cum'è un pianu di migliurà di l'educazione?

Cù u sviluppu di l'informatizazione educativa, l'educazione ùn si basa più solu in i libri di testu per inculcà a cunniscenza.Ùn hè micca solu necessariu per i studienti di capiscenu u prucessu di furmazione di a cunniscenza di u sughjettu è u prucessu di "sperience" inquiring know;amparà à scopre, pensà è risolve i prublemi, amparà à amparà, furmà un spiritu innovatore è capacità pratica, etc.

Alo7 clicker hè un tali strumentu d'insignamentu intelligente chì prumove i prufessori è i studienti à participà à l'aula inseme, è stimula l'entusiasmu di i studienti per participà à discussioni in aula è parlanu bravamente, evitendu cusì a noia di a teoria pura.Allora, chì scintille maravigliose saranuclickers di i studientiusu in aula?

Questutastiere studente clickerhà un aspettu delicatu è chjucu, è hè cuncepitu secondu l'ergonomia, chì hè in ligna cù a postura di i studienti per mantene è mantene, è hà un certu gradu di cunfortu.Cù u disignu di carica portatile, ùn avete micca bisognu di inserisce i tappi unu per unu per carica, pudete facilmente caricali mettenduli in u stand di carica, chì hè simplice è convenientu.

Prima di l'iniziu di a classa, i prufessori è i studienti ponu utilizà a funzione di ghjocu di divertimentu di cliccà per scaldà prima di a classe, è svegliate quelli ricordi di i studienti di dorme da u fondu di u so core, chì ponu migliurà megliu l'atmosfera di a classe.Cambia u modu tradiziunale di alzà a manu per risponde à e dumande, aduprate clickers per risponde interattivu, incuraghjenu i studienti timidi è cunfidenti à risponde attivamente à e dumande, migliurà a fiducia di i studienti in l'apprendimentu, è prumove scambii, cumunicazioni è scontri trà core à cori. i prufessori è i studienti è trà i studienti.

I studienti rispondenu à e dumande fatte da u prufessore utilizendu u clicker Alo7, è furnisce un feedback istantaneu in sfondate, è generanu automaticamente statistiche di risposta per mostrà a distribuzione di e risposte di i studienti.À u listessu tempu, i prufessori ponu esportà rapporti di dati interattivi in ​​aula, chì ponu efficacemente aiutà i prufessori à aghjustà i piani d'insegnamentu secondu a situazione attuale di l'insignamentu in aula, è ponu ancu dà feedback à i genitori in ogni mumentu, in modu chì i genitori ponu capisce cumplettamente i so figlioli. dinamica di apprendimentu.

Oghje, i clickers Alo7 ùn sò micca solu aduprati per l'interazzione in aula unica, ma ancu largamente usati in aula di doppiu insegnante per creà un insegnamentu situazionale è interazzione in aula induve i prufessori è i studienti participanu.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi