Avemu aduprà i tastieri interattivi di i studienti oghje?

Tastiera di i studienti

Tastiere interattivesò stati generalmente usati per 4 à 6 dumande per lezzione sia à l'iniziu di un tema; per valutà a cunniscenza iniziale di u tema di i studienti, è per permette l'input di i studienti per a sequenza di temi;è durante u tema cum'è valutazione formativa per analizà è informà l'apprendimentu di i studienti è calibre l'efficacità relativa di diverse strategie.

 

U prucessu di valutazione Keypad hè ancu dimustratu per esse utile durante e lezioni cum'è strumentu di alfabetizazione per

sviluppà un linguaghju scientificu è chjarificà e zone di cuncepimentu sbagliatu.Utastiere di u sistema di rispostasò stati ancu usati per calibre a reazione di i studienti à u so propiu apprendimentu, è a so risposta à l'usu diTastiera.

I Keypads ùn sò micca stati utilizati direttamente cum'è strumentu per a valutazione sommativa, invece di a scola

U prugramma di valutazione, chì implica testi di penna è carta, hà occupatu stu rolu.Di genere, una quistione di Tastiera hè una duve sò cunnoscu da l'esperienza chì ci sò

parechji misconceptions cumuni.

Per esempiu, a seguente dumanda hè stata fatta dopu à lezioni nantu à e lege di u muvimentu di Newton:

Un picciottu hè solu capace di spinghja una scatula pesante à una velocità stabile attraversu un pianu di cimentu pianu.Cunsiderendu u zitellu applicà a forza cum'è mostra (vede inseritu), quale di u

e seguenti dichjarazioni sò corrette?

1.U zitellu applicà una forza appena più grande di a friczione chì agisce nantu à a scatula.

2. U zitellu applicà una forza uguale à a friczione chì agisce nantu à a scatula

3. U zitellu applicà una forza più grande à a scatula ch'ella si applica à ellu

4.A forza chì u zitellu applicà hè abbastanza grande per accelerà a scatula in u pianu.

 

I risultati di u sondaghju sò stati discututi per:

1. Highlight u bisognu à esse attenti quandu leghje una quistione per assicurà chì anu nutatu tutti i

dettagliu impurtante furnitu in a quistione, (tecnica d'esame), è

2. Evidenziate e lege di Newton per dimustrà quantu facilmente e dumande ponu esse risposte quandu u tempu hè pigliatu per cunsiderà a fisica implicata.

A seguente discussione di e risposte alternative hè tipica;

 

Risposta 1: Hè una di e risposte più freti scelti quandu ùn hè micca pensatu da u studiente o leghje senza cura.Hè vera per inizià a scatula chì si move, a forza deve esse più grande di a friczione MA a quistione dichjara chjaramente chì u zitellu hè digià imbuttatu a scatula à una velocità STEADY, vale à dì una velocità constante perchè u pianu hè pianu (orizontale).

 

Risposta 2: Hè a risposta curretta cum'è a situazione descritta da e dumande dimostra perfettamente a prima lege di Newton, vale à dì chì e forze devenu esse equilibrate perchè a scatula si move à traversu u pianu pianu à una vitezza constante, dunque a frizione hè uguale.

forza applicata.

 

Risposta 3: Ùn pò esse currettu perchè a terza lege di Newton dice chì ci hè sempre una forza di reazione UGUALE à ogni forza applicata.

 

Risposta 4: Ùn hà micca sensu à tuttu cunziddi chì ci hè dettu chì a scatula si move à una velocità stabile è, per quessa, ùn hè micca accelerata (velocità cambiante).

A capacità di discutiri immediatamente i motivi di i sbagli hè stata nutata cum'è assai utile per un gran numaru di studienti.

In generale, a risposta da quasi tutti i studienti hè stata assai pusitiva cù un aumentu noteu in a participazione individuale è u focus durante e lezioni.I picciotti più ghjovani parevanu veramente piacè

usendu i Tastiera è spessu a prima cosa dicia à l'arrivu à a classe era

"Usemu Tastiera oghje?"


Tempu di Postu: Apr-21-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi