I sistemi di risposta di l'audienza ponu aumentà l'ingaghjamentu di i studienti

210603 新闻稿二

A creazione di discussioni bidirezionali attraversu dumande periodiche in lezioni pò migliurà l'implicazione è u rendiment di i studienti.

L'obiettivu di ogni lezione deve esse di impegnà l'audienza.Se e lezioni sò fatte solu passivamente, l'audienza si ricorda di i primi cinque minuti è questu hè.- Frank Spors, prufissore assuciatu di optometria à l'Università Western di Scienze di a Salute in Pomona, California.

L'altra parte, cum'è Spors hà sperimentatu per mezu di a so struzzione è di a ricerca valutata da i pari, hè chì quandu i studienti sò implicati in l'apprendimentu attivu, ùn solu conservanu u materiale per periodi più longu, ma ancu ottenenu qualificazioni megliu.

di Qomo clickers di risposta di i studientifate un grande aiutu per una classe intelligente.Sistema di votu à voce per esempiu QRF997/QRF999 permette di avè una valutazione di lingua per vede s'ellu si parla standard o micca.Speremu chì pudemu aiutà à furnisce più intelligentisistema di votu in aula per l'educazione.

In fattu, hà passatu un annu à seguità un gruppu di i so studienti graduate in Western U è hà trovu chì 100% participavanu à e so lezioni.Anu ancu migliuratu i so marchi generale da quasi 4%.

Chì era u strumentu chì hà purtatu à quellu successu?

Crediti sportivisistemi di risposta di u publicu (ARS) - induve i studienti rispondenu à e dumande durante e discussioni - per aiutà à favurizà u tipu d'impegnu bidirezionale chì ogni istruttore spera di ottene.Aghjunghjendu ancu i studienti più timidi, l'usu di l'ARS à l'Occidenti è parechje altre università cum'è Auburn, Georgia, Indiana, Florida è Rutgers, anu insuflatu una nova vita à l'insignamentu è l'hà fattu in u tempu quandu a cumunicazione pò esse sfida.

"Ci permette di avè un veru dialogu in a classa è uttene feedback in tempu reale, per vede se u materiale chì discutete è insegni hè capitu", dice Spors."U periculu in un ambiente in linea hè quella disconnessione intuitiva.Questu chjude u distaccu di l'educazione à distanza.Aiuta à custruisce un sensu di cumunità trà i studienti perchè sentenu chì sò parti di quella discussione ".

Cosa hè unARS?

I sistemi di risposta di l'audienza aiutanu à mantene quelli chì assistenu à classi o sessioni, sia in ambienti virtuali sia in persona, implicati in l'istruzione.Quelli chì anu assistitu à i webinars durante a pandemia di COVID-19 probabilmente anu participatu à semplici sondaggi di dumande è risposte ... induve altrimenti puderianu esse propensi à sintonizà o ghjustu à pusà à u latu è osservà.Queste dumande servenu cum'è un modu per aumentà l'ingaghjamentu, mentre chì aiutanu in modu intelligente à rinfurzà una parte di u materiale presentatu prima.L'ARS utilizati in l'istruzione superiore anu assai più campane è fischi cà quelli risposti simplici.

L'ARS ùn hè micca novu.Anni fà, quelli chì assistenti à e lezioni seranu dati clickers manuali per risponde à e dumande poste da i maestri in ambienti faccia à faccia.Pur mantenendu i studienti un pocu impegnati, e so capacità di seguimentu è u valore educativu, però, eranu piuttostu limitati.

Au fil des ans, grâce à l'amélioration de l'ARS et à l'émergence de technologies qui mettent les dispositifs en mains de étudiants et de professeurs, leur popularité et leur utilisation ont conduit à une mise en œuvre généralisée dans l'enseignement supérieur.Spors dice chì a maiuranza di i maestri di l'Università Occidentale utilizanu ARS in una certa misura attraversu Top Hat, chì hè ancu a piattaforma di scelta per più di 750 culleghji è università.

In uppusizione à un ambiente di cunferenza tradiziunale, induve un instructore pò duminà u dialogu per longu periodi, l'ARS funziona megliu quandu una quistione hè posta (per mezu di un ambiente basatu in u web nantu à qualsiasi dispositivu) à i studienti ogni 15 minuti à mezu à una seria di slides.Spors dice chì queste dumande permettenu à tutte e persone di risponde direttamente, micca solu una "persona sola chì alza a manu in aula [o spaziu virtuale]".

Dice chì dui mudelli funzionanu bè: U primu pone una quistione à l'audienza, chì poi incita a discussione dopu chì una risposta hè revelata.L'altru pone una quistione è guadagna risposti chì sò nascosti prima chì i studienti si rompanu in picculi gruppi per più rivisione.Allora u gruppuvotiè vene cun una risposta più investigata.

"È questu hè veramente un impegnu attivu in u materiale di apprendimentu, perchè anu da difende a so pusizioni à i so cumpagni ... perchè anu sceltu una risposta particulare", dice Spors."Puderia micca solu avè cambiatu a so risposta, ma anu impegnatu cun ella".

 

 


Tempu di pubblicazione: 03-03-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi