Cumprate a camera di documenti intelligente Qomo QPC80H2

Camera di documentu

Cattura l'imaghjini è crea lezioni multimediali cù Qomo QPC80H2camera di documentu.

Trasforma l'uggetti veri in cuntenutu digitale cù a camera di documenti Qomo QPC80H2.Hè una bella manera di dimustrà, spiegà è capisce - ancu quandu i cuncetti sò astratti o cumplessi.Crea un cuntenutu di lezioni più attraente catturà facilmente immagini, video è audio cù a Camera Document.Per esempiu, pudete piglià un video di un esperimentu scientificu cù a camera di documentu è salvà per aduprà per a vostra prossima classe è i studienti ponu registrà manifestazioni durante e presentazioni per studià dopu.

Strumenti di realtà mista inclusi

U QPC80H2visualizatore di documentimanipulà è scopre u cuntenutu 3D da u vostru schedariu di notebook / computer mettendu u cubu di realità mista (cumpresu) sottu a lente Camera Document.Questu furnisce à i studienti una sperienza pratica chì impegna i studienti di tutti i stili di apprendimentu è li aiuta à capisce un cuntenutu cumplessu, astrattu è cuncettuale.

Visualizatore di documenti QPC80H2 Integrazione perfetta

U visualizatore di documentu QPC80H2 hè un adattamentu perfettu cù altri prudutti Qomo perchè pudete cuntrullà direttamente da u vostru equipamentu intelligente - cù un solu toccu.Hè faciule fà vede l'imaghjini nantu à i vostri pannelli interattivi Qomo, schermi interattivi interattivi è lavagna interattiva.

Inspira i studienti mentre imparanu

Quandu pudete piglià un ughjettu - una foglia, per esempiu - è mostrallu per vede tutti, hè più faciule per i studienti per capiscenu cuncetti di livellu più altu cum'è a fotosintesi.Avete un modu visuale, cinesteticu per insignà è amparà.

Facile cuntrollu di l'imaghjini

Focalizà automaticamente ogni maghjina è aghjustate facilmente i livelli di luminosità per adattà à e diverse cundizioni di luce cù u menu nantu à u screnu.È a lampa LED permette di usà in una stanza scura.

Web cam

A camera di documentu pò esse aduprata cù software di videoconferenza, cum'è zoom, skype è cusì, per sparte l'ogetti è e manifestazioni cù i studienti remoti.

Ùn hè micca solu una camera di documentu, ma ancu unaweb camper a scola è aula.

 

 

 


Tempu di Postu: Apr-15-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi