Festa Naziunale di Cina Festival Mid-Autumn

In u 2021, u Festival di u Mid-Autumn cascarà u 21 di settembre (marti).In u 2021, i Cinesi goderanu di una pausa di 3 ghjorni da u 19 à u 21 di settembre.
Mid-Autumn Festival hè ancu chjamatu Mooncake Festival o Moon Festival.
U Festival di Mid-Autumn hè tenutu u 15 ghjornu di l'ottu mese di u calendariu cinese, chì hè in settembre o principiu d'ottobre in u calendariu gregorianu.
Stagioni di u calendariu tradiziunale
Sicondu u calendariu lunare cinese (è u calendariu solare tradiziunale), u 8u mese hè u secondu mese di u vaghjimu.Siccomu e quattru stagioni anu trè mesi (circa 30 ghjorni) nantu à i calendari tradiziunali, u ghjornu 15 di u mese 8 hè "a mità di u vaghjimu".

Perchè celebrà u Festival Mid-Autumn

Per a luna piena
U 15 di u calendariu lunare, ogni mese, a luna hè a so più tonda è luminosa, simbulizendu l'unione è a riunione in a cultura cinese.E famiglie si riuniscenu per sprime u so amori famigliali manghjendu a cena inseme, apprezzendu a luna, manghjendu mooncakes, etc. A luna di cugliera hè tradiziunale chì hè a più luminosa di l'annu.
Per a celebrazione di a cugliera
U mese 8 ghjornu 15, hè tradiziunale u tempu chì u risu deve maturu è esse cugliettu.Allora a ghjente celebra a cugliera è venerà i so dii per mustrà a so gratitudine.

Date di u Festival di a Mid-Autumn 2021 in altri paesi asiatichi
A Mid-Autumn Festival hè ancu celebrata largamente in parechji altri paesi asiatichi oltri a Cina, in particulare in quelli chì anu parechji citadini di origine cinese, cum'è Giappone, Vietnam, Singapore, Malasia, Filippine è Corea di u Sud.
A data di u festival in questi paesi hè a listessa chì in Cina (21 di settembre in u 2021), eccettu in Corea di u Sud.

Cume i Cinesi celebranu u Festival di a Mid-Autumn
Cum'è a seconda festa più impurtante in Cina, Mooncake Festival hè celebrata in parechje manere tradiziunali.Eccu alcuni di e celebrazioni tradiziunali più populari.
Prufittate di riunioni di famiglia
A roundness di a luna rapprisenta a riunione di a famiglia in a mente cinese.
E famiglie cenaranu inseme a sera di u Mooncake Festival.
A festa publica (di solitu 3 ghjorni) hè principalmente per i Cinesi chì travaglianu in diversi lochi per avè abbastanza tempu per riunite.Quelli chì stanu troppu luntanu da a casa di i so genitori sò di solitu riuniti cù l'amichi.
Manghjendu Mooncakes
Mooncakes sò l'alimentu più rappresentativu per u Mooncake Festival, per via di a so forma tonda è u gustu dolce.I membri di a famiglia di solitu si riuniscenu intornu è taglianu un mooncake in pezzi è sparte a so dolcezza.
Oghje, i mooncakes sò fatti in diverse forme (tondi, quadrati, in forma di cori, in forma d'animali ...) è in parechji sapori, chì li facenu più attraenti è piacevuli per una varietà di cunsumatori.In certi centri commerciali, super big mooncakes ponu esse affissati per attruverà i clienti.
Apprezzà a Luna
A luna piena hè u simbulu di riunioni di famiglia in a cultura cinese.Si dice, sentimentalmente, chì "a luna in a notte di Mid-Autumn Festival hè a più luminosa è a più bella".
I Cinesi di solitu mettenu una tavola fora di e so case è s'assedenu inseme per ammirazione di a luna piena mentre si gode di gustosi mooncakes.I genitori cù i zitelli spessu dicenu a legenda di Chang'e Flying to the Moon.Cum'è un ghjocu, i zitelli facenu u megliu per truvà a forma di Chang'e nantu à a luna.
Leghjite più nantu à 3 Legends about Mid-Autumn Festival.
Ci sò parechje puesie chinesi chì elogianu e bellezze di a luna è esprimenu a brama di a ghjente per i so amichi è a famiglia à a mità di l'autunno.
Adurà a Luna
Sicondu a legenda di u Festival di u Mid-Autumn, una fanciulla di fata chjamata Chang'e vive nantu à a luna cù un cunigliu simpaticu.A notte di u Festival di a Luna, a ghjente mette una tavola sottu à a luna cù mooncakes, snacks, frutti è un paru di candele accese nantu à questu.Qualchidunu crede chì adurà a luna, Chang'e (a dea luna) pò cumpiendu i so desideri.
Fà lanterne culurite
Questa hè l'attività preferita di i zitelli.I lanterni mid-autumn anu parechje forme è ponu s'assumiglia à l'animali, piante o fiori.I fanali sò appiccicati in l'arburi o nantu à e case, creendu belli sceni di notte.
Certi Cinesi scrivenu boni auguri nantu à e lanterne per a salute, i raccolti, u matrimoniu, l'amore, l'educazione, etc. In certi zoni di campagna, a ghjente lucale accende lanterne chì volanu in u celu o facenu lanterne chì flotanu nantu à i fiumi è li liberanu cum'è preghiere di i sogni chì si facenu realità.

Qomo averà una breve pausa da a fine di u weekend à u 21 di settembre, è tornerà à l'uffiziu u 22 di settembre.Per ogni dumanda o dumanda, sentite liberu di cuntattà whatsapp: 0086 18259280118

Cina Mid-Autunno-Festival


Tempu di post: 17-sep-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi