Avvisi di vacanze Qingming Chinese Festival.

Festival di Qinging Chinese

Caru Cliente, grazie per u vostru sustegnu per Qomo. Amparate bè chì seremu in festival di qingming cinese da 3rd, Aprile à 5th, Abril, 2022.

Ancu se averemu u tempu di vacanze, benvenuta alcuna di e opportunità à cessàSistema di risposta, camera di documentu, Screnu interattivu toccueccetera. Per piacè cuntattate l'email:odm@qomo.comè Whatsapp: 0086 18259280118 Se avete bisognu di u nostru aiutu.

Vi rispundemu à a prima volta cuncernata a vostra dumanda.

 

Ciò chì hè u festival di qingmina cinese

U Festival QINGHING O CHING MING hè un Festival Chinese Tradizionale hè statu celebratu u primu ghjornu di u Quintu mese Solar. U Festival QINGHING hà iniziatu più di 2.500 anni fà durante a Dinastia Zhou. L'imperatori offrieranu sacrifici in onore di i so antenati in cambiu di ricchezza, pace è boni cugliera per u paese. In 732, Imperatore XUCIZON del Tang Dynastia hà dettu u rispettu di u rispettu devu esse esse pagatu à u tombrù. U tempu, questu sviluppatu in a tradizione di scambiu di tomba.

 

Observanzi tipici in u Festival Qingming Chine

 

L'attività più populari di u festival di quistione hè di spazzatura, quandu i membri di a famiglia onore i so antenati visitendu e so tombe è offre cibi, offre. Hè abituale per spazzà a tomba, sguassate tutte e erbaccia è aghjunghje terra fresca. Certi rami di mali di u saltu nantu à a tomba per prutege l'ancestore da i spiritu maligni.

Hè ancu tradiziunale di vèstinu rami di salvezza è si mette nantu à e porte è e porte fronte per alluntanà i spiriti maligni.

U volu di kite hè una attività cumuna di tutti, sia in u ghjornu o à a sera. A sera, lanterne sò attaccati à a fine di i cattivi.

I boli di risu verde dolce sò unu di i cibi tradiziunali manghjati durante a festival qingming. Altri alimenti includenu Purrids di Purrids di Peach, torte croccanti (chjamatu sazi o Hanju), lumini qingmici è ova.

 

 


Tempu post: Apr-01-2022

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi