Avvisi di vacanze Chinese Qingming Festival.

Festival Chinese Qingming

Caru cliente, grazie per u vostru sustegnu à Qomo.Per piacè nutate chì seremu in u Festival Chinese Qingming da 3rd, d'aprile à 5th, April, 2022.

Ancu s'ellu averemu u tempu di vacanze, accolta ogni opportunità di citazionesistema di risposta, camera di documentu, touch screen interattivueccetera.Per piacè cuntattate l'email:odm@qomo.comè whatsapp: 0086 18259280118 se avete bisognu di u nostru aiutu.

Vi risponderemu à a prima volta in a vostra dumanda.

 

Cosa hè Chinese Qingming Festival

U Qingming o Ching Ming Festival hè una festa tradiziunale cinese celebrata u primu ghjornu di u quintu mese solare.U Festival Qingming hà iniziatu più di 2500 anni fà durante a dinastia Zhou.L'imperatori offrenu sacrifici in onore di i so antenati in cambiu di ricchezza, pace è boni raccolti per u paese.In u 732, l'imperatore Xuanzong di a dinastia Tang hà dichjaratu chì u rispettu deve esse pagatu à e tombe di l'antenati.À u tempu, questu si sviluppò in a tradizione di a tomba.

 

OSSERVAZIONI TIPICHE in u Festival Chinese Qingming

 

L'attività più populari di u Festival di Qingming hè a spazzatura di tomba, quandu i membri di a famiglia onuranu i so antenati visitendu e so tombe è offre cibo, tè, vinu è incensu.Hè abitudine di spazzà a tomba, sguassate tutte e erbaccia è aghjunghje terra fresca.Qualchidunu mette ancu rami di salice nantu à a tomba per prutege l'antenatu da i spiriti maligni.

Hè ancu tradiziunale di portà rami di salice è di mette nantu à e porte è porte di fronte per alluntanà i spiriti maligni.

U Kite Flying hè una attività cumuna chì piace à tutti, sia di ghjornu sia di sera.A sera, i lanterni sò attaccati à a fine di l'aquiloni.

I boli di risu verde dolce sò unu di l'alimenti tradiziunali manghjati durante u Festival Qingming.L'altri alimenti includenu porridge di fiori di pesche, torte croccanti (chjamate sazi o hanju), lumache Qingming è ova.

 

 


Postu tempu: Apr-01-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi