L'interazzione di visualizazione in aula hè una perdita di tempu?

Interazione in aula

 

Cù u sviluppu di l'informatizazione educativa, i cabine di video di l'insegnamentu mobile multimediali sò largamente utilizati in aula per aiutà i prufessori à visualizà i ducumenti di l'insignamentu, etc. Tuttavia, certi prufessori pensanu chì a visualizazione di l'insignamentu in l'aula ritardarà u prugressu di l'insignamentu è ùn hè nunda più cà un perdu di tempu.Chì ne pensate di questu?

L'editore personalmente pensa chì hè sbagliatu per i prufessori avè una tale idea.I studienti occupanu a pusizione dominante in l'aula, è i prufessori duveranu ghjucà pienu à a subjectività di l'apprendimentu di i studienti è à a dirigenza di i prufessori.Cum'è un maestru di u populu, duvete cambià i metudi d'insignamentu è i cuncetti d'insignamentu di l'educazione tradiziunale orientata à l'esame, tenite in mente a missione di l'insignamentu è l'educazione di e persone, è fà chì i studienti diventanu veramente u corpu principale di l'aula.

In l'aula tradiziunale di l'insignamentu, i prufessori parlanu è i studienti ascoltanu, è ci hè una mancanza d'insignamentu interattivu.In l'aula multimediale cù cabine video, i prufessori ponu visualizà materiali pertinenti cum'è piani di lezioni, specimens d'insignamentu, etc. nantu à a cabina, mentre insegnanu a cunniscenza è mostranu punti di cunniscenza, in modu chì i studienti ponu capisce megliu i punti di cunniscenza.

In l'aula passata, i prufessori sò stati immersi in l'atmosfera di l'aula di l'insignamentu.Dopu avè un camera di documentu video, i prufessori ponu lavà è affissà i materiali pertinenti cum'è i piani di lezioni è i specimens d'insignamentu nantu à a cabina, mentre insegnanu a cunniscenza è mostranu punti di cunniscenza, per chì i studienti ponu megliu di i punti di cunniscenza.

In l'insignamentu di dimostrazione, u maestru pò aduprà uvisualizatore wirelessper falà da u podium è affissà i travaglii o travaglii di i studienti sottu à a cabina.Supporta l'insignamentu di paragone à dui o quattru schermi, è i studienti ponu vede chjaramente u cuntenutu presentatu.Fighjate u travagliu di i vostri cumpagni di classe è motivatevi per migliurà.

Micca solu questu, u software di annotazione di l'imaghjini chì sustene a cabina wireless pò rimpiazzà perfettamente a lavagna.U maestru pò aghjunghje, cupià, taglià, incollà è altre operazioni nantu à u cuntenutu affissatu, cum'è stampe, testu, linee, rectanguli, ellissi, etc., risparmiendu tempu è sforzu.Cori.

I studienti sviluppanu e persone è sò in una pusizione dominante.I prufessori sò i guida è i promotori di l'apprendimentu di i studienti.Anu duveranu insignà à i studienti cumu amparà in aula, piuttostu cà inculcà a cunniscenza à i studienti.

Dunque, l'aula deve esse duminata da i studienti, è l'insignamentu interattivu pò ottene questu.Ciò chì i prufessori anu da fà hè di guidà i studienti per amparà è migliurà a so capacità d'apprendimentu autonoma.Allora chì pensate ?


Tempu di post: ghjugnu-10-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi