Applicazione di càmera di documenti

Applicazione di càmera di documenti

Visualizzatore di càmera di documentisò largamente usati in l'educazione, l'insignamentu è a furmazione, multimedia insegnamentu interattivu, videoconferenze, seminarii è altre occasioni.I ducumenti di dimostrazione, i prudutti fisichi, diapositive, note di libri di testu, azzioni sperimentali, manifestazioni in diretta, etc. ponu esse presentati chjaramente è veramente nantu à i prughjettori, lavagne elettroniche è grandi schermi tattili.Pudete ancu eseguisce annotazioni istantanee, ripresa macro, registrazione video à alta velocità, etc.

Arti liberali: i materiali didattici o vari layout di libri ponu esse posti direttamente nantu à uCamera di documenti di desktop, è pò esse chjaramente affissatu aghjustendu a selezzione di quadru è e funzioni di zoom, roaming è trascinamentu;

Fisica è Chimica: Certi esperimenti ponu esse realizati direttamente nantu à a cabina, è ogni studiente pò osservà chjaramente per mezu di paragone split-screen, immagini congelate è funzioni di annotazione istantanea.

Biologia è Medicina: Pudete osservà l'imaghjina ingrandata di l'ughjettu per mezu di l'usu di a lente di stand di mostra (testa di microscopiu, etc.);

Pò esse usatu inseme cù i dispositi di output è di input cum'è proiettori multimediali, TV di retroproiezzione di grande schermu, lavagne elettroniche interattive, LCD monitors, video recorders, VCD, DVD players, microphones, etc. U video booth hà una gamma più larga di usi in l'insignamentu di a tecnulugia di l'infurmazione.

Camera di ducumentu Video sò largamente usate in parechje occasioni cum'è l'educazione, l'insignamentu è a furmazione, videoconferenze, industria medica, sistema di sicurità publica, seminarii, etc., ma i so utilizatori sò sempre principarmenti in l'industria di l'educazione.

I clienti si concentranu principalmente in e aree di applicazione cum'è a furmazione di l'insignamentu, riunioni di cummerciale è presentazioni in tribunale.

Software di visualizazione di càmera di documentu video

U software Qomo video document camera ùn pò micca solu annotà è edità l'imaghjini in tempu reale durante u prucessu di acquisizione, ma ancu almacenà annotazioni è imagine inseme, è pò ancu fà post-processamentu nantu à l'imaghjini almacenati.Hè una cullizzioni, edizione di annotazioni, applicazione post-processazione in un sistema di cabine video multifunzionale.

Qomo impegna i prudutti intelligenti educativi da più di 20 anni.Ogni stagione escerà una nova camera di documentu sviluppata è altri prudutti per risponde à a dumanda di u mercatu.

If you have any questions or request, please feel free to contact odm@qomo.com

 


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi