Tastiere elettroniche interattive di votu

Sistemi di Risposta Audio

As facili comu

Avete lettu bè - ùn ci hè micca -2 o -3.Ui clicchi di votu richiede solu una sola pressa di buttone per mandà un votu.Votu cù i clickers hè simplice è ùn richiede micca furmazione - cum'è i metudi di votu di a manu, di voce o di carta, ma cù un conte tutale istantaneu è un registru permanente.

 

Dopu chì un votu hè statu sottumessu, u screnu di u dispusitivu mostrarà u votu è dopu e lettere "OK" per cunfirmà chì u votu hè statu cuntatu da u sistema.

 

L'usu di unsistema di votu elettronicu ci aiuta à processà i voti di marcatura cumpleta trà i 50+ membri - accuratamente - in menu di dui minuti.In cunfrontu, ci pigliò 10 minuti per vutà un unicu articulu.

 

Cumu u sistema manda è riceve i voti.

Secure.Pruprietà.Frequenza Radio 2.4GHz.

Udispusitivi di votuAduprate finu à 32 canali nantu à una freccia radio (RF) di 2,4 GHz.I voti viaghjanu da i tasti à un ricevitore USB (base, o antenna).

 

Quandu u ricevitore raccoglie u votu, manda una cunferma torna à u teclatu chì permette à u dispusitivu è l'elettore di sapè chì hè statu ricevutu.Quandu u ricevitore raccoglie i voti, li passa à l'urdinatore è u software à quale hè cunnessu.

 

U sistema hà bisognu di Internet, wifi, Bluetooth per funziunà?

Innò.

Per ragioni di sicurità, u sistema di votu hè cumplettamente isolatu da Internet.

 

Dopu chì u software di votu hè statu installatu è attivatu (a sola volta chì avete bisognu di Internet), opera in u locu in una reta RF chjusa.

 

Perchè offre più di un dispositivu di votu?

Cumu sceglite u dirittu per i mo bisogni?

Offremu diversi tipi di dispusitivi di votu per risponde à e diverse esigenze di l'urganisazione.

O u più simplice


Tempu di Postu: Apr-15-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi