Cabina d'insegnamentu di video in alta definizione, fascinu di aula in fiore

Camera di documenti à collu di cigno

Cabina video à collu d'oca, cunnisciutu ancu com'è "proiettore d'ughjettu", "camera di scansione".Dite addiu à l'insignamentu tradiziunale è u telefuninu ingombrante.Operazioni di scansione faciule è aiutanu à creà un insegnamentu intelligente per e classi.Cunnettendulu à intelligente tableta interattiva, computer, etc., pò mustrà chjaramente i dati, handouts, slides è cetara.Hè unu di l'impurtanti equipaghji di insegnamentu di l'aula multimediale.

L'aspettu di a cabina di video Gooseneck hè una atmosfera simplice, ligera è còmuda.Pudemu addiu à u pesante stand tradiziunale fissu.In u bracciu è u disignu di lenti pò sustene a rotazione multi-angulu.A rotazione libera di lenti hè convenientu, direzzione horizontale è verticale per vede l'ughjettu.À u listessu tempu, l'attrezzatura pò esse piazzatu liberamente secondu a dumanda, a visualizazione di scrittura libera.Pò esse usatu micca solu in u statu in linea, ma ancu in u statu offline, chì ponu risponde à parechje esigenze diverse.

U dispusitivu hà una camera integrata di 5 milioni cù una visualizazione d'alta definizione 1080P, chì pò facilmente visualizà materiali, dispenser, slides, etc. Supportu u zoom otticu 10x, zoom digitale 10x, zoom in and out è altre operazioni, quasi zero ritardu, senza trascinamentu, stampa chjara è liscia.

A cabina di video Gooseneck adopta un design di grande area A3, grande area di ingressu.Pò vede cumplettamente tuttu u cuntenutu / formatu di materiali didattici.À u listessu tempu, l'insegnamentu di cuntrastu multi-schermu pò esse realizatu secondu a dumanda attuale, cusì chì a visualizazione di l'insignamentu hè più cumpleta.

In u prucessu di mostra, pudete ancu aduprà a funzione di registrazione video di a cabina per registrà i punti chjave di a classe, chì hè cunvenutu per i studienti per riviseghjà a cunniscenza di aula dopu a classe.Inoltre, quandu preparanu e lezioni, i prufessori ponu ancu aduprà a cabina per registrà, generà corsi audio o registrà microlezioni, in modu di innuvà l'insegnamentu in aula è migliurà l'efficienza di a classe.

Qomo hè una sucietà di tecnulugia chì s'impegna à i prudutti di l'educazione intelligente dapoi u 2002. Se senti interessu cù i prudutti Qomo, sentite liberu di visità u nostru situ web:www.qomo-odm.como www.qomo.com

 


Tempu di post: Jul-01-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi