Cumu i sistemi di risposta di l'audienza ponu aiutà à impegnà u vostru audience

Avete mai assistitu à una conferenza induve un parlante hà fattu una presentazione di 60 minuti senza dumandà à l'audienza una sola dumanda?Se avete rispostu sì, pensate à quantu ingaghjatu vi sentite è se vi ricordate di a conferenza.Avà, cunsiderà u vostru livellu d'investimentu chì u parlante hà furnitu unsistema di risposta di u publicuper cuntribuisce à a discussione.

Probabilmente averebbe pagatu più attenzione, amparate più nantu à u tema, è ricurdatu di i punti chjave assai dopu a presentazione.

Un sistema di risposta di l'audienza hè un strumentu chì combina hardware è software è permette à un parlante d'interagisce cù u so publicu cullendu è analizendu e risposte à e dumande.

I beneficii sò immediati.Cù una sola pregunta, un sistema di risposta di l'audienza vi dice se l'ascultori sò in difficultà cù un tema o capiscenu, è vi permette di mudificà a vostra lezione in u volu.Ùn ci hè più pusatu à sperendu chì i sondaggi venenu dopu à l'avvenimentu - un sistema di risposta di l'audienza vi permette di indagare immediatamente i participanti.

Ma, chì hè di l'audienza?Avè l'opportunità di furnisce un feedback immediatu li trasforma da studienti passivi à attivi.In più, un sistema di risposta di l'audienza permette a participazione anonima, chì elimina a paura di risponde à e dumande.

QRF888tastiere di i studientiAduprate una cumminazione di software è hardware per presentà e dumande, registrà risposte, è furnisce feedback.U hardware hè custituitu di dui cumpunenti: u receptore è ui clickers di u publicu.Questions hè creatu u software Audience Response System.Stu tastieru di i studienti ponu supportà 60 persone per risponde à e dumande.

Indipendentemente da u tipu di sistema di risposta di l'audienza chì sceglite, ogni struttura si integra in un software di presentazione cum'è PowerPoint è raccoglie risultati immediatamente per i parlanti per analizà.

Continue à leghje è in i prossimi paragrafi, vi insegneremu cumu incorpore sistemi di risposta di l'audienza per sparghje energia in a vostra presentazione è cunnetta cù u vostru audience.

clickers di risposta di u publicu


Tempu di post: 09-09-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi