Cumu sceglie a megliu camera di documentu per voi?

 

Camera di documentisò dispusitivi incredibilmente utili chì permettenu di sparte ogni tipu d'imaghjini, oggetti è prughjetti à un grande publicu.Pudete vede un ughjettu da diverse anguli, pudete cunnette a vostra camera di documentu à un urdinatore o una lavagna bianca, è ùn avete micca bisognu di spegne e luci per fà.Di genere, ci sò trè tippi di camera di documentu:Camera Documenti Desktop,Camera Documenti Portable èCeiling-Mounted Document Cameras.

I prufessori facenu un grande usu di e camere di documenti per i so studienti, cum'è i presentatori per riunioni o cunferenze, è i docenti in sale di lettura.De camere d'ocumentu ghjucanu ancu una grande parte in u campu cummerciale, cum'è l'hosting di cunferenza, 360 °visualizazione di i prudutti, visualizazione di furmazione è cusì.Pudete presentà un ughjettu 2D o 3D per vede tutti.Un altru aspettu utiledocument e camere hè chì, à u cuntrariu di i proiettori di sopra, ùn avete micca scuru a stanza per aduprà.Questu pò esse assai utile, in particulare in un locu di aula.In fattu, a cabina fisica pò ancu esse cunnessa à una lavagna interattiva, chì permette di cumminà l'usi di i dui.

Pa qualità di l'imaghjini hè assai impurtante.A maiò parte di e fotocamere di documentu furnisce 1080pHD (1920 × 1080 pixel), cusì ùn avete micca bisognu di qualcosa di menu.Alcuni di i mudelli più economici anu una risuluzione più bassa, ma quelli sò diventati sempre più obsoleti.Sè vo site qualcunu chì hà bisognu di utilizà a vostra camera di documentu in viaghju, verificate s'ellu hè portable. Se site un maestru o un altru educatore è avete una lavagna interattiva in u vostru paràmetru, cunsidereghja acquistà una camera di documentu chì pudete cunnette à u vostru. setup esistenti. A funzione di zoom hè ciò chì vi permette di piglià qualcosa assai chjucu è ingrandà nantu à questu in modu chì tutti ponu vede.Questa puderia esse a piccula stampa nantu à una carta di visita, una cellula sottu un microscopiu, o i filamenti nantu à un viti.

Camera di documenti per e scole è e classi


Tempu di Postu: Jan-09-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi