Cume sceglite una cabina di video à collu d'ogne à u costu di correttu

Camera di documenti à collu di cigno

UCamera di documenti à collu di cignofurnisce comodità per l'usu cumminatu di diversi software didattici, è ponu dimustrà in modu flessibile oggetti, esperimenti, manoscritti, ritratti, diapositive, negativi, etc. hè migliuratu, a difficultà di l'insignamentu di prughjezzione hè ridutta, è l'intensità di u travagliu di i prufessori hè ridutta, chì hè favurita da i prufessori.

U rolu di u stand di visualizazione di video in l'insignamentu hè diventatu di più in più evidenti. Allora cumu duvemu sceglie stu pruduttu?Discutemu inseme.

L'effettu di dimostrazione deve esse a prima cunsiderazione quandu compra unvisualizatore, perchè l'effettu di a manifestazione afecta direttamente a qualità di a manifestazione.U prezzu hè ancu assai impurtante, è i prudutti cù un bonu rendimentu di costu seranu a prima scelta per l'utilizatori.In quantu à e funzioni di a cabina, l'utilizatori anu bisognu di sceglie e funzioni chì li cunvene secondu e so occasioni d'usu, abitudini è sviluppu di l'aghjurnamentu.

Questuvideo booth à collu d'ocahè una nova aghjurnazione da a cabina tradiziunale.Havi una camera integrata di 5 milioni, display 1080P in alta definizione, supporta zoom otticu 10x è zoom digitale 10x.Quandu u zoom in è fora, ci hè quasi zero ritardu è senza smear.A qualità di stampa hè chjara è liscia.

A camera di documentu megliu cumprà hè ancu impurtante per u rendiment di stampi o testu.In ogni casu, certi prudutti di visualizazione di qualità povera anu migliuratu assai u cuntrastu biancu è neru per cumpensà a mancanza di a capacità di a cabina di mostra per sprime u testu.U risultatu hè chì a camera di documentu sacrifice a scala di grisgiu è u rendiment di culore.In u prucessu di compra attuale, a capacità di u visualizatore di sprime u testu è a capacità di restaurà l'imaghjini cù culori ricchi ponu esse paragunate separatamente.

L'imaghjini di a lente di u visualizatore video Qomo gooseneck hà una bona uniformità.Ch'ella sia telephoto o vicinu, u focu di u centru di a lente hè basicamente u stessu cum'è u focu di u bordu, è ùn ci hè basicamente nisuna differenza evidente.Adopta un disignu di grande furmatu A3 è una grande zona di ingesta, chì ponu vede cumplettamente tuttu u cuntenutu / furmatu di u libru di testu.

Di sicuru, u serviziu dopu a vendita deve esse ancu un fattore di compra impurtante chì l'utilizatori valore assai.A qualità generale di u visuzlier di u collu d'ogne di Qomo hè bona, chì furnisce i clienti un serviziu post-vendita unu à unu.


Tempu di posta: Jul-07-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi