Cumu aduprà pienamente a funzione touch di 20 punti di u pannellu interattivu?

20-point touch hè una di e funzioni di upannellu pianu interattivu. Panel interattivu pianuhè ideale per l'utilizatori di l'imprese è di l'educazione chì cercanu di aghjurnà i so spazii di riunione esistenti basati in proiettori, aule o altre scenarii d'usu induve ne necessitanu.Cum'è una di e funzioni, u toccu di 20 punti pò valore più cà solu di disegnu.

In aula, i grandi monitori multi-touch cù a tecnulugia multi-touch 20-puntu permettenu à duie o più persone di operà u stessu monitor in una volta, eseguendu funzioni indipendenti.L'applicazioni di questu pò esse in l'insignamentu, induve un tutore pò avè dui studienti chì facenu duie funzioni di input separati à u stessu tempu.

Cummercialmenti, grandi display ponu esse aduprati da parechji clienti à u stessu tempu, sia in u settore di vendita o di l'ospitalità.Un bon esempiu hè in una tenda di vendita, induve un rappresentante di vendita è un cliente ponu cullaburazione è eseguisce l'azzioni simultaneamente nantu à a stessa touch screen.Per esse aduprati cum'è una mappa di guida, i pannelli piani interattivi puderanu esse megliu cà a carta di carta tradiziunale o a carta di visualizazione LED normale.Per u pannellu interattivu pò permette facilmente di zoom, flick, rotate, swipe, drag, pinch, press, double tap o aduprate altri gesti cù finu à dece dita nantu à u screnu à u stessu tempu.Chì significa chì ùn puderebbe vede micca solu a stampa piatta, ma ancu u mudellu 3D di tutti l'edificazioni.Intantu, u toccu di 20 punti permette à u persunale di mostra à i clienti "CUMU" direttamente è inseme.

In l'uffiziu, 20 punti di toccu è 10 punti di scrittura facenu megliu e riunioni d'affari. I squadre anu bisognu di risorse chì l'aiutate à cullaburà, à esse pruduttivi è à diventà sempre più efficaci.Puderanu fucalizza nantu à a presentazione o u cuntenutu in tempu reale perchè tuttu hè salvatu automaticamente per elli à accede dopu.

A nova serie di pannelli interattivi di QOMO: Sistema Android 8.0 è sistema Windows optional.20 punti toccu è 10 punti scrittura.Taglia dispunibule in 55″ / 65″/75″ / 86″.

smartboard per a cullaburazione

 


Tempu di Postu: Feb-15-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi