Hè quella lavagna interattiva hà da piglià u locu di a lavagna?

Lavagna infrarossa Qomo

A storia di a lavagna è a storia di cumu si sò stati creati per a prima volta a lavagna data di l'iniziu di l'anni 1800. À a mità di u 19u seculu, i lavagne eranu usu cumuni in aula in tuttu u globu.

Lavagne interattivesò diventati arnesi seriamenti utili per i prufessori in l'era muderna. Lavagna interattiva generalmente facenu cose cum'è schermu è spartera di schedari (perfetta per l'apprendimentu remoto) è includenu altre app in-built secondu u mudellu. Sia l'utilizate cum'è una lavagna classica, o per trasfurmà a vostra sala di cunferenza in un spaziu interattivu,

A causa di l'allergii putenziali causati da a polvera di gessa, l'invenzione di marcatori secchi per i lavagna significava chì più classi cuminciaru à introduci lavagna.Lavagne interattivefurnisce un aspettu più mudernu è cuntempuraneu in una aula, è offre i benefici di pudè esse usatu cum'è una superficia di proiettore.A mancanza di polvera è a fiducia in i marcatori di lavagna significava chì l'usu di una lavagna facia una aula assai più pulita allora.

I lavagne interattive permettenu à i culleghi di participà à a discussione di l'infurmazioni, invece di passà 30 minuti à sparte una presentazione unidirezionale in una presentazione PowerPoint; Pudete facilmente sparte, accede, edità è salvà i fugliali nantu à una lavagna interattiva.I dirigenti di a riunione ponu mette in risaltu e cose in tempu reale - facendu cambiamenti à qualsiasi tema hè in manu basatu nantu à i feedback di i culleghi.

Cù u hardware ghjustu, l'utilizatori ponu cunnette i lavagna interattiva à i dispositi intelligenti IOS è Android cù una sola applicazione.Stu risultatu in una gamma più grande di spartera dati è inter-cunnessione.Ùn solu pudete sparte i schedari cù quelli chì sò in a riunione, ma anculavagna interattivapermette ancu di a capacità di sparte facilmente u screnu cù i participanti remoti.Questu modu tutti anu esattamente a listessa infurmazione è tutti i membri di a squadra sò in a stessa pagina.À a fine di a riunione o a presentazione, u capu di a riunione pò email, stampà è sparte tuttu ciò chì hè ghjuntu in a sessione di lavagna.


Tempu di Postu: Jan-09-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi