Avvisu di vacanze di u ghjornu di u travagliu

Felice ghjornu di u travagliu

Eccu un avvisu annantu à a prossima Festa di u ghjornu Internaziunale di u travagliu.Avemu a festa da 30th, d'aprile à 4th, Maghju.Sè avete una dumanda nantu à upannelli interattivi, camera di documentu, sistema di risposta.Per piacè sentite liberu di cuntattà WhatsApp: 0086 18259280118

È email:odm@qomo.com

 

Quì sottu sò parti per sparte a storia di a Festa Internaziunale di u ghjornu.

 

Quandu hè u ghjornu di u travagliu?

Sta festa internaziunale hè osservata u 1 di maghju.Hè più comunmente assuciatu cum'è una commemorazione di i rializazioni di u muvimentu di u travagliu.A festa pò ancu esse cunnisciuta cum'è u ghjornu di u travagliu internaziunale o u ghjornu di maghju è hè marcatu cù una festa publica in più di 80 paesi.

 

Storia di u ghjornu di u travagliu

I primi celebrazioni di u Primu di Maghju cuncentrati nantu à i travagliadori anu fattu u 1 di maghju di u 1890 dopu a so proclamazione da u primu cungressu internaziunale di partiti sucialisti in Auropa u 14 di lugliu di u 1889 in Parigi, in Francia, per dedicà u 1 di maghju di ogni annu cum'è a "Giornata di i travagliadori di l'Unità Internaziunale". e sulidarità".

 

A data hè stata scelta per via di avvenimenti in l'altra parte di l'Atlanticu.In u 1884, a Federazione Americana di Cummercii Organizzati è Sindicati di u Travagliu dumandava una ghjurnata di ottu ore, per entra in vigore da u 1 di maghju di u 1886. Questu hà risultatu in a greva generale è a rivolta di Haymarket (in Chicago) di u 1886, ma eventualmente ancu in u 1886. sanzione ufficiale di u ghjornu di travagliu di ottu ore.

 

U ghjornu di maghju

U 1 di maghju era ancu una festa pagana in parechje parte di l'Europa, e so radiche cum'è una festa si stendenu à u Beltane Gaelic.Era cunsideratu l'ultimu ghjornu di l'invernu quandu u principiu di l'estiu era celebratu.

 

Duranti l'epica rumana, u 1 di maghju era vistu cum'è un periodu chjave per celebrà a fertilità è l'arrivu di a primavera.U festival rumanu di a Flora, a dea di i fiori è a staghjoni di a primavera, si facia trà u 28 d'aprile è u 3 di maghju.

 

I riti è e celebrazioni tradiziunali di u May Day includenu Morris dancing, coronazione di una regina di maghju è ballu intornu à un Maypole;festività chì l'hanu fattu una festa staghjunale populari in l'Inghilterra medievale.


Tempu di Postu: Apr-21-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi