Camera di documentu video mobile, aula di visualizazione innovativa

Camera di documenti wireless

Mobilecamera di documentu video, cunnisciuta ancu com'è "camera di documenti video senza filu per aula", "visualizatore di l'insegnamentu multimediale", etc., hè unu di l'impurtanti equipaghji di insegnamentu in aula multimediale.

Fighjemu un ochju à Qomo mobile novu è aghjurnatuvideo visualizer!

In l'insignamentu di dimostrazione, i prufessori sempre preoccupanu chì e linee di cunnessione di a camera di documentu sò complicate è ùn ponu esse spustate in ogni mumentu.À questu tempu, sta versione aghjurnata di a camera di documentu per i prufessori pò esse spustata è affissata in ogni mumentu, è i travaglii, i travaglii, etc. di i studienti ponu esse visualizati in u gruppu di i studienti.A cabina video hà a so propria funzione di trasmissione wireless WiFi, chì pò esse sparta cù tablette interattive intelligenti,lavagna interattiva elettronica, computer è altri dispositi in tempu reale senza fili di cunnessione.

In l'insignamentu di a dimostrazione passata, ci sarà sempre un fenomenu chì u cuntenutu di a visualizazione ùn hè micca chjaru è i studienti in a fila posteriore ùn ponu micca vede.Oghje, cù l'aghjunzione di sta cabina di video wireless, hà una camera integrata di 8 megapixel, senza focus manuale, autofocus, è putenti capacità di trasfurmazioni di l'imaghjini per pruduce stabilmente 1080P / 30 frames per seconda di qualità d'immagine in alta definizione, un colpu à tempu.Tutti sò chjaramente visibili, addiu à u smear tradiziunale di ritardu di cabina, u prublema di visualizazione sfocata.

A cabina di video wireless hà funzioni software putenti, pudete selezziunà u documentu per esse divisu in dui o quattru schermi per a comparazione multi-schermu, annotate è spiegà nantu à a pagina, è ancu eseguisce congelazione, roaming è trascinamentu, picture-in-picture, finestra focus, flip, Zoom in and out, etc. Equipatu cù tecnulugia di ricunniscenza di u schedariu OCR, pò sparà in furmatu A4, cum'è album di stampa, riviste, libri antichi è altri tipi di scanning.Dopu a ricunniscenza, u listessu layout cum'è l'imaghjini originale pò esse mantinutu, è i schedari Word o Excel ponu esse esportati cun un clic.

A cabina mobile hè stata messa in usu in l'insignamentu, innuvà i metudi d'insignamentu di i prufessori, è migliurà efficacemente a qualità di l'insignamentu mudernu è l'uffiziu intelligente.


Tempu di post: Jul-21-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi