Camera di documentu di l'insegnamentu multimediale per prumove u scambiu bidirezionale di informazioni didattiche

Camera di documenti Qomo

U metudu d'insignamentu tradiziunale hè chì in e classi ordinarie, i prufessori parlanu è i studienti ascoltanu, è ci hè una mancanza di insignamentu interattivu.Cù l'avanzamentu cuntinuu è u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a camera di documentu di l'insegnamentu multimediale hè diventata populari in parechje classi d'insignamentu.

Dopu, fighjemu un ochju à u rolu di l'insignamentu multimedialecamera di documentuin l'insignamentu interattivu.

L'insegnamentu multimedialevisualizatorehè ancu cunnisciuta cum'è "camera di documentu video portatile", "wireless".webcam", etc. Hè aghjurnata è innovativa nantu à a camera di documentu tradiziunale, utilizendu u modulu WIFI per a trasmissione di dati di l'imaghjini, è rializendu l'output wireless per caccià e catene di cavi USB.In quantu à l'apparenza è u pesu di designu, l'esperienza di l'utilizatore hè pienamente cunsiderata.Hè ligera è còmuda, è a camera di documentu pò esse spustata secondu i bisogni di l'usu.

In l'aula passata, i prufessori sò stati immersi in l'atmosfera di l'aula di l'insignamentu.Dopu avè unCamera di documenti wireless, i prufessori ponu lavà è affissà i materiali pertinenti cum'è i piani di lezioni è i specimens d'insignamentu nantu à a cabina, mentre insegnanu a cunniscenza è mostranu punti di cunniscenza, per chì i studienti ponu megliu di i punti di cunniscenza.

A camera di documentu pò esse scansata rapidamente mettendula sottu à i ducumenti di l'uffiziu di l'insignamentu o l'uggetti veri, cù una scansione d'alta definizione di 8 milioni di pixel, chì restaurà assai u veru culore.À u listessu tempu, quandu a luce hè dim, a camera video senza filu di documentu pò accende a luce LED intelligente integrata, è riempie a luce cù un buttone per risponde à i bisogni di ripresa in un ambiente di poca luce.

Camera di documentu di l'insegnamentu multimediale per prumove u scambiu bidirezionale di informazioni didattiche

Durante u prucessu di visualizazione, i prufessori ponu utilizà u software di annotazione di l'imaghjini furnitu cù a cabina di video wireless per aghjunghje, copià, tagliate è incollà ritratti, testu, linee, rettanguli, ellissi, etc. à u cuntenutu mostratu, chì rimpiazza perfettamente a lavagna è risparmia u tempu.Senza sforzu.À u listessu tempu, sustene a visualizazione di split-screen è full-screen, chì permette un insegnamentu comparativu in aula.

A cabina d'insegnamentu multimediale ultra-longa vita di a batteria ghjoca un rolu vitale in a visualizazione è l'insignamentu.Pò esse usatu micca solu in u campu di l'educazione scolastica, ma ancu in i campi di l'istituzioni di furmazione, riunioni di cumpagnie, è operazioni sperimentali.


Tempu di post: Jul-14-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi