Nova Camera di documenti Wireless - Connettività Illimitata, Immaginazione Illimitata

Camera di documenti wireless

Uwireless camera di documentuhè un pruduttu apposta per l'insignamentu.Cunnette lu à intelligentepannelli interattivi, lavagna interattiva elettronica, computer è altri dispositi per vede chjaramente materiali, handouts, slideshows, etc. Hè una parte impurtante di aula multimediale.Unu di l'equipaggiu d'insignamentu.

Allora chì sò e funzioni putenti di a camera di documenti wireless?

1. Wireless WiFi Mobile Office

U wirelessvisualizatore di documentihà a so propria funzione di trasmissione wireless WiFi, chì pò sparte parechje schermi in tempu reale cù tablette interattive intelligenti, lavagne interattive elettroniche, computer è altri dispositi senza cavi.Ciò chì vale di più di nutà hè chì a cabina wireless ùn hà micca bisognu di una fonte di energia esterna, hà una vita di bateria forte è pò travaglià continuamente per circa 8 ore.

2. Autofocus pixel d'alta definizione

U visualizatore di documenti mobile hà una camera integrata di 800 pixel, senza messa à fuoco manuale, messa à fuoco automatica è forti capacità di trasfurmazioni di l'imaghjini, output stabile di 1080P / 30 frames per seconda qualità di stampa in alta definizione, ogni colpu hè chjaramente visibile, addiu à i ritardi di cabine tradiziunali è ritardi i prublemi Shadow.

3. Ricunniscenza di documentu OCR di rotazione multi-angulu

A cabina di insegnamentu di video wireless supporta a rotazione multi-angulu, s'ellu si tratta di un mudellu tridimensionale scrittu o 3D, pudete aghjustà l'angolo à vuluntà per risponde à e diverse esigenze di ripresa.Si pò sparà in furmatu A4, cum'è album di stampa, riviste, libri antichi è altri tipi di scanning, è à u stessu tempu, u cuntenutu scansatu pò esse ricunnisciutu cum'è documenti editable da OCR.

4. Funzioni software putenti

A cabina di video wireless hà funzioni di software putenti, pudete selezziunate u documentu per esse divisu in dui schermi o quattru schermi per paraguni multi-schermi, è annotate è spiegà nantu à a pagina;Flip, zoom in and out, etc.

In poche parole, a cabina di video wireless hè un pruduttu di tecnulugia interattiva per l'educazione è l'uffiziu basatu nantu à a visualizazione interattiva di aula, chì migliurà efficacemente a qualità di l'insegnamentu mudernu è l'uffiziu intelligente.


Tempu di Postu: Set-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi