Panoramica di u Sistema di risposta di l'audienza Qomo

Remote di i studienti

An sistema di risposta di u publicuhè un modu faciule per cullà risposti da gruppi di persone istantaneamente.Hè cunnisciutu ancu da u so acronimu ARS, è ancusistema di votu elettronicu or votu wireless interattivu, u sistema hè una mistura di hardware è software chì permette à l'utilizatori di mandà voti nantu à un teclatu portatile o un teclatu virtuale basatu in navigatore nantu à a so tableta, laptop o telefunu.I risultati sò cumpilati è dopu visualizati istantaneamente, è ancu esse salvati per l'analisi è a rappurtazione.Ùn vogliu micca hardware?Eseguite solu riunioni in linea o avvenimenti virtuali?

Panoramica di u Sistema di risposta di l'audienza Qomo

Votazione a scelta multipla cù risultati istantanei per e vostre presentazioni PowerPoint.U software intuitivu vi permette di creà diapositive di votu cumplettamente marcate cun facilità.I participanti anu votu cù un telefuninu wireless utilizendu una sola pressa di buttone.Nisun WiFi hè necessariu sè vo aduprate tastiere fisiche per u votu in a stanza, basta cunnette u ricevitore Qomo à u vostru laptop è furnisce à ogni assistente un telefuninu.

Quandu pò esse usatu u sistema di risposta di l'audienza Qomo?

U sistema di risposta di l'audienza Qomo hè ideale per ogni scenariu induve hè necessariu un feedback immediatu.Alcune di l'usi più populari sò l'insignamentu;furmazione è valutazioni;cunferenze;riunioni di squadra;sondaggi di u persunale;ingaghjamentu di stakeholder;attelli di valutazione di risichi;AGMS;quiz è premii.

Ogni volta chì avete bisognu di votà nantu à un prublema, cullà infurmazioni da un gran numaru di persone o calibre u livellu di cunniscenza di un gruppu, un Sistema di Risposta di l'Audience (ARS) hè u modu perfettu per fà.

Supportu è Coaching

Sia avete bisognu di cunsiglii nantu à cumu furnisce megliu avvenimenti virtuali o coaching su misura nantu à cumu utilizà un sistema di risposta di u publicu Qomo, a nostra squadra hè quì per aiutà.

Attualmente avemu un stock per u sistema di risposta di u publicu Qomo QRF300C.Benvenuti à cuntattuodm@qomo.comè whatsapp: 0086 18259280118 per ordini.

 

 


Tempu di Postu: Dec-10-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi