Spedizione di càmera di documenti QD3900H2

Spedizione di càmera di documenti QD3900H2

A causa di u chip scarsu, alcuni di l'equipaggiu di l'educazione intelligente anu digià ritardatu per u tempu di consegna.Ma Qomo risparmia sempre tutti i sforzi per aiutà i clienti à spedinu tutti l'articuli.

Oghje avemu digià aiutatu u nostru cliente USA à spedinu QD3900H2 secondu batch.Semu grati per a comprensione di u cliente per u ritardu.È felice chì pudemu aiutà à mandà l'ordine prima di vacanze di Natale.

Camera di documenti QD3900H2hè una camera di documentu di desktop 5MP chì hè l'ultimu desktop in linea di prudutti Qomo.Eccettu a camera di documentu QD3900H2, avemu ancu altri documenti, per esempiu, u QPC20F1.Quì sottu sò alcune di e caratteristiche per a vostra riferenza.

1-Camera Documentu USB

Facile à installà è aduprà.Cum'è un scanner cuncepitu cù cura, u scanner hè assai faciule per l'utilizatori di stallà u software è l'utilizanu.Per piacè inserisci l'unità flash USB in l'urdinatore per scaricà u software per a vostra installazione, è u manuale d'utilizatore hè inclusu.

2-Scanner di documenti portatile

U scanner hè hightweight, portable, cù A4 Mat, pudete aduprà in ogni locu.È pudete cunghjuntà parechji fugliali PDF in unu, fà E-Book, partiture musicali, scatto intelligente di foto, streaming video di registrazione, esse un grande assistente à l'insignamentu è a riunione, etc.

3- Software praticu

A camera di documentu hà una quantità di funzioni chì utilizanu l'ultime tecnulugii, cum'è a ripresa cuntinuu intelligente, a correzione automatica è cusì.

4- Funzioni putenti

Questa Camera di Documenti Prufessiunale hà assai funzioni putenti, cumprese una camera di 8 megapixel, 6 luci LED di riempimentu, Sensore d'Image CMOS, aiutendu à ottene una maghjina chjara in un ambiente scuru, cuncepimentu assai attentu.

5- Cumpatibilità

Stu scanner di documentu ùn solu supporta Windows,ma ancu COMPATIBILE CU MAC OS.Per piacè inserisci l'unità flash USB in l'urdinatore per scaricà u software per a vostra installazione, è u manuale d'utilizatore hè inclusu. Se u software hè rottu, cuntattateci per aiutu.

 

Per qualsiasi dumanda o dumanda per i prudutti intelligenti Qomo, sentite liberu di cuntattàodm@qomo.comè WhatsApp: 0086 18259280118

 


Tempu di Postu: Dec-17-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi