Qomo Camera Doc cù cunsiglii

Camera di documentu

A linea di serie di visualizatori di documenti Qomo hà avà QPC20F1Camera di documenti USBcù camera 8MP chì pò esse usata per a camera di documentu owebcam, QOC80H2scanner di documenticù u collu di cigno portable cù zoom otticu 10x è zoom digitale 10x.QD3900H2Camera di documenti di desktopcù zoom otticu 10x è zoom digitale 10x annotazione integrata.È prestu esce QD5000 4k document camea.

Document Camera Instructions

Utilizà una Camera Document

Pulsà u buttone Doc Cam nantu à u pannellu di cuntrollu di u touch screen per accende u projector è mette per vede a camera di documentu.In una stanza senza un touch screen, aduprate u telecomando per accende u projector è appughjà u buttone Doc Cam nantu à a scatula di commutazione manuale in l'armadiu.

Press u buttone di putenza nantu à a camera di documentu per accende.

Pone l'ughjettu chì vulete vede direttamente sottu à a lente di a camera di documentu.

 

Cunsiglii

Sicondu u tipu d'ughjettu chì vulete vede, utilizate u buttone LAMP per accende o spegne e luci, è i buttoni Luminosità per aghjustà a luminosità di l'imaghjini.L'uggetti riflettenti ponu apparisce megliu cù a lampada spenta è a luminosità aumentata.

Se l'imagine hè sfocata, utilizate u buttone AF o Auto-Focus per aghjustà u focu.In alcune camere di documentu stu buttone hè nantu à u latu di a lente di a camera.

Se u culore o a luminosità hè sbilanciata, mette un pezzu di carta bianca sottu à a lente di a camera è appughjà u buttone Auto White Correct (AWC) o Auto White Balance (AWB).

Aduprate u buttone ZOOM per aumentà o diminuite a dimensione di l'imaghjini.

Camera di documentu pò esse cunnessi à un urdinatore cù un cable USB per salvà l'imaghjini o video à l'urdinatore.Certi mudelli ponu ancu salvà immagini o video à carte SD o unità flash USB.Per piacè cuntattate i servizii di Tecnulugia di Aula se vulete assistenza per fà questu.

Mudelli

 


Tempu di posta: 07-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi