Qomo hà realizatu una furmazione nantu à cumu utilizà i clicchi in a Scola Primaria Centrale

Formazione QomoQomo, un fabricatore di punta di tecnulugia interattiva, hà realizatu recentemente una sessione di furmazione nantu à u so sistema di risposta in aulaà a Scola Primaria Centrale di Mawei.A furmazione hè stata assistita da i prufessori di diverse scole in a regione chì anu interessatu à amparà di più nantu à i benefici di l'usu di un sistema di risposta in aula in a so aule.

Durante a sessione di furmazione, i prufessori sò stati presentati à Qomo'ssistema di risposta,chì hè pensatu per rinfurzà l'ingaghjamentu di i studienti è a participazione in aula.U sistema permette à i prufessori di creà lezioni interattivi chì i studienti ponu interagisce cù l'usu di dispusitivi di risposta speciale.

I prufessori anu amparatu cumu creà quiz, sondaggi è altre attività interattive utilizendu u software di u sistema.Anu ancu amparatu cumu utilizà i dispositi di risposta per catturà e risposte di i studienti è visualizà i risultati in tempu reale.

A sessione di furmazione hè stata tenuta in a Mawei Central Primary School, chì hà utilizatu u sistema di risposta in aula di Qomo per parechji mesi.I prufessori di a scola anu spartutu e so sperienze cù u sistema è cumu li hà aiutatu à impegnà i so studienti è à migliurà i risultati di l'apprendimentu.

I prufessori chì anu assistitu à a sessione di furmazione sò stati impressionati cù e capacità di u sistema è quantu era faciule d'utilizà.Eranu ancu entusiasmati di i beneficii putenziali di l'usu di un sistema di risposta in aula in a so propria classe.

In generale, a sessione di furmazione hè stata un grande successu, è i prufessori chì anu assistitu anu lasciatu sentenu capaci è pronti à aduprà Qomo.telecomandi di aulaper rinfurzà l'esperienze di apprendimentu di i so studienti.

 


Tempu di Post: 31-May-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi