Qomo Education,QPC28 caméra de documents sans fil

Scanner di documenti wireless

Compact, elegante è putente

U QPC28Camera di documenti wirelesshè a camera più innovativa è compatta chì Qomo hà mai creatu per abilità educatori è studienti per sparte, scopre è amparà!Cuncepitu per l'aula muderna, presenta una output di 8MP per l'imaghjini, una larga gamma di tirò, un bracciu meccanicu per catturà dettagli fini.

Cunnettete in wireless cù u WiFi Peer-to-Peer

Cù a tecnulugia WiFi Peer-to-Peer (P2P), u QPC28visualizatorecrea una cunnessione WiFi diretta à u vostru urdinatore (Win10)!Questa cunnessione dedicata assicura u massimu rendimentu è affidabilità senza interferiscenu cù a vostra scola esistente o u travagliu WiFi o cunnessione Ethernet (s).

Vera soluzione di apprendimentu à distanza

Vulete trasmette è sparte e vostre lezioni cù altre classi è scole in diretta?A risoluzione d'alta definizione supporta l'integrazione cù l'applicazioni Skype o Zoom, mentre chì u disignu compactu è a testa rotante di a camera vi permette di pusà è puntà a camera in ogni locu in a stanza.

Cunnette u vostru modu!

A camera QPC28 Doc include una batteria integrata è una cunnessione WiFi per permette una libertà completa di spustà è sparte in l'aula.

U software hè simplice quant'è un toccu

Cù u nostru novu software Qcamera ùn hè mai statu più veloce è faciule per andà da a stallazione à l'ora di spettaculu.Custruite è edità un novu cuntenutu creativo cù putenti multitasking è strumenti di editazione è salvate in u Cloud cun un clic simplice.

Disegnu estremamente compactu

Cù u so disignu cumplettamente pieghevule è compactu, u QPC28camera di documentuhè perfettu per e classi di spaziu limitatu.Facilmente almacenà o trasporta in ogni locu in una scola.

A Camera Document QPC28 hè statu unu di i migliori strumenti didattici in l'opinione di i prufessori è di i studienti.A camera di documentu hà tante più funzioni magiche è usi di ciò chì pudete applicà in a vostra aula.

Attualmente u stock hè dispunibule, se senti interessu, sentite liberu di cuntattàodm@qomo.comè WhatsApp 0086 18259280118

Qomo ùn smetterà mai di furnisce i migliori dispositivi intelligenti di aula per voi.


Tempu di post: 29-oct-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi