A camera di documenti Qomo collu di cigno aiuta l'aula interattiva

Camera di documentu

Qomo QPC80H2camera di documentu hà una funzione innovativa di registrazione di video è audio à un buttone, chì pò piglià imaghjini reali è vivi cù un solu buttone.Pudete catturà dinamiche di apprendimentu in aula in tempu reale, cum'è discussioni di gruppu o presentazioni di i studienti, cum'è materiali didattici per i futuri corsi.Cù una velocità di visualizazione dinamica di l'imaghjini finu à 30fps, l'imaghjina hè chjara è senza distorsioni, rendendu a cumunicazione più efficiente!Inoltre, s'ellu hè u cuntenutu di u libru di testu o l'ali di farfalla, finu à ch'ellu si trova sottu à u F30 3,2 milioni di lenti video d'alta risoluzione, l'imaghjini vividi è vividi sò immediatamente presentati.U novu F30 hè dotatu di un pannellu di operazione amichevule per l'utilizatori, è a gamma di tirò di u schedariu pò ghjunghje à a dimensione A3.Cù u software interattivu A+ di novu sviluppu, un putente cuncepimentu funziunale migliurà assai l'insegnamentu interattivu in aula è crea una nova visione di l'insegnamentu elettronicu!

 

In più di a memoria integrata, una carta di memoria esterna pò ancu esse usata (unità flash USB)

Funzione esclusiva di ricurdamentu chjave (funzione spotlight & shielding), picture-in-picture, split screen, faciule da presentà l'insignamentu passu à passu è l'imaghjini di paragone

U disignu ergonomicu di u pannellu di operazione, u pannellu di cuntrollu di navetta patentatu è u telecomando, l'operazione cù una sola manu hè più còmuda

Interfaccia di operazione amichevule è amichevule, rendendu a funzione più faciule d'utilizà

Dotatu di u novu software interattivu A+, cù annotazione di schermu più putente, cattura d'imaghjini, funzioni di registrazione video dinamica.

 

I benefici è i roli di l'usuinsegnamentu video multimedia:

1. Intuitività, capace di sfondà e limitazioni di a visione, osservà l'uggetti da parechji anguli, è esse capaci di mette in risaltu i punti chjave, chì hè d'utile per a capiscitura di cuncetti è a maestria di i metudi.

2. I ritratti, i testi, l'audio è u video sò cumminati per mubilisà l'emozioni, l'attenzione è l'interessu di i studienti da parechji anguli.

3. Dinamica, chì hè favurèvule à riflette cuncetti è prucessi, è pò effittivamenti rompe à traversu difficultà insignamentu.

4. L'interattività, i studienti anu più participazione, l'apprendimentu hè più attivu, è, creendu un ambiente di riflessione, permette à i studienti di furmà una nova struttura cognitiva.

5. L'espansione di l'esperimenti ordinali hè realizatu attraversu esperimenti multimediali, è a capacità di esplorazione è creazione di i studienti hè cultivata per mezu di a ripruduzzione è a simulazione di sceni reali.

6. A ripetibilità hè favurevule per sfondà e difficultà in l'insignamentu è superà l'oblique.

7. Targeted, facendu pussibule di insignà i studienti à diversi livelli.

8. U grande quantità di infurmazione è grande capacità risparmia u spaziu è tempu è migliurà efficienza insignamentu.


Tempu di Post: 19-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi