Avvisu di vacanze Qomo

Avvisu di vacanze 2022

U tempu vola !U 2021 hè andatu è avà vene u 2022 prestu.

Ringraziemu assai per u vostru supportu Qomo in 2021. Quandu avemu scontru difficultà, grazie per a vostra comprensione è a cooperazione.U vostru sustegnu ci rende più cunfidenti per ghjunghje à una cooperazione à longu andà.

È quì hè un avvisu per l'arrangementu di vacanze Qomo.

Per piacè nutate chì seremu in vacanze di l'annu novu 2022 da u 1u di ghjennaghju à u 3 di ghjennaghju di u 2022.

Riturnarà à l'uffiziu u 4 di ghjennaghju di u 2022.

Saremu ancu in vacanze di l'annu novu cinese da u 25 di ghjennaghju à u 15 di ferraghju 2022.

In u futuru, pudemu affruntà i seguenti prublemi:

Possibili prublemi 1: crescita di i prezzi di materie prime, carenza;

Possibili prublemi 2: crescita di trasportu, mancanza di container;

Pussibili prublemi 3: u scambiu di usd / RMB cuntinueghja à calà;

Possibile prublemu 4: A nostra espansione di a fabbrica, mancanza di travagliadori à breve termine;

Prublemu pussibile 5: À a fine di u 2021 è u principiu di u 2022, l'ordini s'ammucciavanu è a velocità di spedizione era relativamente lenta;

Per quessa, pudete organizà u vostru ordine u più prestu pussibule, o firmà un cuntrattu à longu andà cun noi.Sè avete ordine o spedizione per trattà, per piacè cuntattateodm@qomo.comè WhatsApp 0086 18259280118 per prucede.

À QOMO, avemu fattu tecnulugia amichevule per più di una dicada.Vi furniremu a suluzione più simplice è comprensibile chì vi aiuta à gode di ciò chì fate.

Linia di prudutti in 2022 seràcamera di documentu4K/8MP/5MP per portable o desktop,pannelli interattivi, ilavagna interattiva, sistema di risposta di l'audienza, monitor toccu interattivu è alcuni altri dispositi intelligenti per una aula o uffiziu intelligente.Forsi i nostri novi prudutti seranu tardi, ma di sicuru in a publicazione.Avemu da aghjurnà u nostru novu disignu per voi ogni volta chì avemu.Speremu chì e soluzioni Qomo ponu aiutà à u vostru prughjettu.Fornite a più ecunomica cù una soluzione di alta qualità è super serviziu.Avemu quì assai ringraziatu di novu per u vostru aiutu è sustegnu.È vulemu un successu cummerciale per tutti voi.


Tempu di pubblicazione: 31-dic-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi