Funzioni di pannelli LED interattivi Qomo

Qomo bundleboard double nonu ghjornu

Qomo BundleboardPannellu flat interattivuhè cuncepitu per e persone cù disabilità auditiva.Cù un sistema di loop d'induzione speciale per aiutà à e persone cun udienza à sente u sonu chjaramente.

Custruite in u scanner di impronte digitali pò sustene u sistema di bloccu / sbloccare per impronte digitali per assicurà una bona prutezzione di privacy per l'utilizatori.

Utilizendu u sensu di luce di regulazione automatica di a luminosità per impedisce a vista di i clienti da esse dannata da una luce forte.

Qomopannelli interattivihè Windows + Android 8.0+ All-in-one Machine Flat Panel Whiteboard

Forte capacità di piglià ordini OEM è ODM, più di decennii di R&D è sperienza di fabricazione, sistema di prova di qualità perfetta.

Qomolavagna bianca di cunferenzahè un dispositivu di cunferenza intelligente.Integra assai tecnulugii cum'è a visualizazione in alta definizione, l'interazzione umanu-urdinatore, l'elaborazione di l'infurmazioni multimediali è a trasmissione di a rete, facendu faciule scrive nantu à a macchina di cunferenza.L'annotazione, l'interazzione sincrona, a multimedia, a videoconferenza remota, etc., migliurà assai l'efficienza di a cumunicazione in applicazioni cum'è cunferenze, presentazioni, cummandu di l'industria, implementazione, etc., è sò e soluzioni preferite per l'uffiziu, l'insignamentu è e presentazioni grafiche interattive.

Descrizzione di u produttu

◇ Smart Whiteboard ± 1mm ​​per una scrittura fine

◇ Qualità di stampa 4K, visualizazione ultra-clara

◇ Projezzione wireless stabile

◇ Presentazioni multiple: Word, Excel, PDF, PPT

◇ 20-punti Touch Screen

◇ Sistemi duali di cunferenza, sistema Android 8.0 è sistema Windows opzionale

◇ corpu ultra-magre

◇ Diverse applicazioni, uffiziu efficace

◇ Disegnu cumplettamente adattatu, moldura in una sola pezza

1)Integrazione multifunzionale, risparmiu di tempu è risparmiu di travagliu, uffiziu efficiente, permette di sperimentà una riunione intelligente.

2)Integra e funzioni di computer, schermu grande, audio, schermu, prughjezzione, lavagna bianca è set-top box di publicità per simplificà a cunferenza.

3)Lavagna intelligente, sperimenta una scrittura liscia è delicata, pannellu tattile IR 20-touch altamente sensibile, risposta rapida 0,04 s, scrittura d'alta precisione di 1,0 mm pò scrive rapidamente annotazioni, sguassà è altre operazioni.

4) Supporta a proiezione di schermi multi-dispositivi per PC / Android / Apple, supporta u cuntrollu inversu di grandi schermi, è sustene a proiezione di schermi in quattru partiti à u stessu tempu, rendendu l'operazione più flexible.

5) Videoconferenza, assistenza remota per rompe e restrizioni spaziali, proiezione di schermu remota, sincronizazione di scrittura, spartera di schermu per compie ogni decisione di riunione in ogni momentu è in ogni locu.


Tempu di Postu: Dec-10-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi