I pannelli interattivi Qomo vi benefiziu di più.

210701 Panel interattivu

I pannelli interattivi Qomo Bundleboard sò stati publicati da u 2020 è anu una grande sperienza di usu per i clienti.Basatu nantu à Android 8.0, pudete scaricà tanti app in u sistema stessu.

I benefizii di avè una visualizazione interattiva non-proprietaria hè chì ùn ci sò micca limitazioni à i siti web è l'accessibilità di u software.Pudete scaricà l'aghjurnamentu di u software è qualsiasi documenti cunnessi da u nostru situ web.

Qomo QITBB G BundleboardDisplay Touch Interattivuùn vi fa micca preoccupatu di a vostra sicurezza di rete di novu.Stu display touch interattivu Ultra-HD all-in-one vi porta riunioni è presentazioni megliu è sicure.

Cuncepitu per a sicurità di l'impresa.

U Bundleboardpannelli interattivivi porta una cullaburazione più efficace cù una sicurezza di rete più forte.Ottene u dirittu di travaglià senza un sistema operatore integratu, cuncepitu per mantene i vostri dati sicuri, mentre furnisce à a vostra squadra l'accessu chì hà bisognu.

Secure a vostra infurmazione.

Senza una visualizazione di u sistema operatore à bordu, u Bundleboardpannelli touchpermette di mantene l'accessu radicali à a vostra reta fora di a portata mentre stà faciule per qualcunu di marchjà è aduprà.

Avè più cuntrollu di u vostru pannellu è i vostri dati.

Funziona dura quant'è voi.

Ogni display Bundleboard hè un display di qualità cummerciale 24/7.Ùn vi preoccupate mai se a visualizazione pò seguità cù e vostre idee.

Scrittura liscia, naturale.

A tecnulugia di u toccu capacitivu funziona è si sente cum'è naturali per interagisce cum'è scrive nantu à un smartphone o tableta.Basta à toccu, toccu, è scrivite cù u to dettu per riceve una risposta immediata nantu à u screnu.

Capacità OPS.

Tutti i pannelli tattili interattivi di a serie Bundleboard venenu cù un portu OPS faciule d'accessu.Aghjunghjite un putente computer à bordu per portà a putenza di un computer desktop ghjustu à u vostru display.

Pudete sia aghjunghje I3 / I5 / I7 per i sistemi Windows è aghjunghje qualsiasi interfaccia chì vulete in i pannelli.

Attualmente avemu un pocu di l'azzioni per u bundleboard, se senti interessu, sentite liberu di cuntattàgrace@qomo.comè whatapp: 08618259280118


Tempu di post: 19-novembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi