Qomo novu disignu QPC20F1 Vantaghji di a camera di documentu

A camera di documentu hè un equipamentu d'uffiziu sviluppatu in l'ultimi anni per una scansione di documenti efficiente è u processu elettronicu.Havi un disignu ultra-conveniente plegable, compactu è portatile, veloce di scansione è di tirò veloce, pò compie a ripresa di documenti di testu in 1 secondu, cusì migliurà assai l'efficienza di u travagliu.Pò ancu piglià ritratti, video, copia, fax senza carta di rete è altre operazioni.A so suluzione perfetta rende l'uffiziu più faciule, più veloce è più ecologicu.À u listessu tempu, hà capacità di sviluppu di l'integrazione di u sistema è pò furnisce un sviluppu persunalizatu secondu i bisogni di i clienti.

 

I più vantaghji per Qomo New DesignCamera di documenti QPC20F1

1. Disegnu plegabile, micca occupatu spaziu, ultra-portable

2. Moltu còmuda à aduprà, unu-cliccate sparatu è scanning di ducumenti.

3.Maximum supportu furmatu A4, pò sparà ogni tipu d'uggetti ligati, ledgers, etc.

4. alimentazione diretta USB, low-carbon, sicuru è risparmiu d'energia

5. pò furnisce i clienti cù u sviluppu di cumpatibulità integrazione di software prufessiunale

  Funzione di u produttu
1. Funzione di scanning File
Utilizendu l'interfaccia USB2.0, u sensoru di 8 milioni di pixel hè dotatu di 8 milioni di lenti d'alta definizione, chì furnisce una scansione di alta qualità, a dimensione massima di scansione pò ghjunghje à u furmatu A4, sia un libru di culore, una carta d'identità di fattura o un documentu. , Pudete facilmente ottene JPG o stabilisce i fugliali di furmatu è salvà in u vostru urdinatore.
2. funzione arregistramentu Video
 A camera di documentu QPC20F1 furnisce una funzione di registrazione DV in tempu reale, operazione simplice, alta qualità di registrazione, è a durata di u tempu di registrazione pò esse stabilita secondu a dimensione di u discu duru.
3. Funzione d'insignamentu di lavagna elettronica
Pudete fà qualsiasi annotazione in u software di lavagna bundle.
Inoltre, a funzione di lavagna elettronica pò sparà manuscritti è documenti di prova in u locu, cumminatu cù l'insignamentu digitale cù un proiettore, è scrive spiegazioni nantu à questu cum'è una lavagna.
 
Per più dettagli o richieste di i prudutti, sentite liberu di cuntattàodm@qomo.com  1  

Tempu di Postu: Apr-30-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi