A camera di documenti Qomo QD3900H1 Desktop hà cessatu a produzzione

QD3900H2 Camera di documenti di desktop

Cari tutti i clienti Qomo, simu quì per informàvi chì Qomo hà digià cessatu di pruduceQD3900H1 Camera di documenti di desktop.È stu pruduttu hè statu postu daQD3900H2 ducumentu desktop visualizer quale prospettiva serà esattamente u listessu cù a camera di document QD3900H1.Ma hà ancu alcune caratteristiche principali.

 

Veni cun una qualità d'imagine eccellente

U sensoru di l'imaghjini prufessiunali presenta un rumore bassu, una alta risoluzione è una riproduzione di culori vividi è presenta una qualità d'immagine eccellente ancu in cundizioni di poca luce.

 

Registrazione Video / Audio è Storage Extra

Cù u microfonu integratu, è a memoria di a carta SD, arregistrate è almacenà u video è l'audio in sincronia senza PC.

 

Supporta HDMI Pass-through

QD3900H2 visualizatore di documenti di desktop hè dotatu di input è output HDMI.L'ingressu HDMI permette di cunnette un dispositivu di input cum'è un notebook o iPad, mentre chì l'output HDMI pò esse usatu per cunnette à un projector!

 

Anti-scuru

Cù u disignu di lampade dual side, a direzzione di a fonte di luce pò esse aghjustata secondu l'ambiente per prevene i riflessi.

 

Immagine dinamica liscia

Cù 30 fps cattura ogni picculu muvimentu durante a riproduzione senza ritardu.

 

Ajustamentu di l'Image Instant

Un buttone di sintonizazione automatica aghjusta automaticamente a chiarezza, a luminosità è u culore secondu l'ambiente attuale.Una nova tecnulugia di prucessu di l'imaghjini aumenta a so funzione per chì l'aghjustamentu di l'imaghjini diventa più efficace.

 

Retroilluminazione LED integrata

Cù a più grande dimensione di retroilluminazione LED integrata in questa industria, l'utilizatori ùn anu più bisognu di aghjustà constantemente a pusizione di raghji X, foto, negativi è diapositive durante una presentazione.

 

QD3900H2 hè u visualizatore di desktop più economicu in Qomopruduttu desktops. We hope can work out the best solutions according to customer budget. If you feel interest the products, please feel free to contact email at odm@qomo.com and whatsapp 008618259280118

 

Speremu chì vi ponu furnisce i nostri prudutti per u vostru prughjettu cù e nostre migliori suluzioni per l'aula intelligente o l'uffiziu di travagliu intelligente.


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi