Qomo aghjurnà u mudellu QRF999 per esse cunnessu cù 200 Tastiere di i studienti

Sistema di Risposta Interattiva

Ansistema di risposta interattivahè un strumentu chì combina hardware è software è permette à un parlante d'interagisce cù u so publicu cullendu è analizendu risposte à e dumande.

Qomo hà digià travagliatu un novu modu per u novu modu di travagliu cù u mudellu QRF999 sistema di risposta di ricunniscenza vocale in aula o riunioni è discorsu.

U set di tasti standard pò supportà 60 telecomandi di i studienti, ma se in una grande aula, 60 persone ùn ponu micca scuntrà u scopu di l'insegnamentu per impegnà più studenti in l'interazzione in aula.

Cusì per risponde à a dumanda di u mercatu è cù u travagliu duru di a squadra di Qomo R&D, avemu digià travagliatu a suluzione per cunnette 200 persone in una volta.Questu hè un grande aghjurnamentu per a Qomo QRF Seriestastiere di i studienti.

 

Chì ghjè u mudellu Qomo QRF999sistema di risposta di u publicu per?I beneficii sò immediati.Cù una sola pregunta, un sistema di risposta di l'audienza vi dice se l'ascultori sò in difficultà cù un tema o capiscenu, è vi permette di mudificà a vostra lezione in u volu.Ùn ci hè più pusatu à sperendu chì i sondaggi venenu dopu à l'avvenimentu - un sistema di risposta di l'audienza vi permette di indagare immediatamente i participanti.

 

Ma, chì hè di l'audienza?Avè l'opportunità di furnisce un feedback immediatu li trasforma da studienti passivi à attivi.In più, un sistema di risposta di l'audienza permette a participazione anonima, chì elimina a paura di risponde à e dumande.

 

Impegnate u vostru Audience cù Domande

Invece di lascià e dumande à a fine di a vostra conferenza, interagisce cù i vostri ascoltatori attraversu un sistema di risposta di u publicu.

 

Incuragisce dumande è feedback in tutta a sessione farà listeners più attenti postu ch'elli anu una parolla à diriggennu a vostra lezzione, o avvenimentu.E, quantu più impegnate u vostru audience in u materiale, u megliu ricurdaranu l'infurmazioni.

 

Per maximizà a participazione di l'audienza, incorpore una varietà di dumande cum'è veru / falsu, scelta multipla, classificazione è altre sondaggi.Un sistema di risposta di l'audienza permette à i participanti di selezziunà e risposte pressu un buttone.E, postu chì e risposte sò anonime, i participanti ùn si sentenu micca pressati per truvà a scelta curretta.Seranu troppu investiti in a lezziò !


Tempu di Postu: Apr-29-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi