Sistema di votu Qomo Voice

 

Remote di i studienti

Qomo Interactive hè una suluzione cumpleta di sondaggi di l'audienza chì offre un software simplice è intuitivu.

U software si inserisce direttamente in Microsoft® PowerPoint® per furnisce una integrazione perfetta cù i vostri visuali di presentazione.

I tastieri RF Qomo utilizanu tecnulugia wireless patentata per assicurà una cumunicazione affidabile è sicura cù u transceiver USB inclusu.

 

È quì avemu da presentà u sistema di votu di voce Qomo QRF999sistema di risposta in aulachì venenu cù 1 set cumpresu 1 ricevitore (cumpresa a basa di carica) è 30 pezzitelecomandi studianti.Stu teclatu sustene ancu a trasmissione di voce chì aiutanu u vostru testu à trasfurmà in voce o a voce trasforma in testu.Hè specializatu à travaglià un ambiente di lingua chì quandu i prufessori è i studienti valutanu a lingua.È aiuta l'aula à fà piacè.

 

Cumu funziona Poll Everywhere?

L'istruttori ponu postà e dumande aperte (risposta corta, riempimentu di u biancu, etc.) o dumande chiuse (scelta multipla, vera / falsa, etc.) à una applicazione in linea.Allora prughjettanu una dumanda à una volta nantu à una schermu, è invitanu i studienti à risponde à a dumanda via un navigatore, una app, o messageria di testu nantu à i so dispositi mobili abilitati per u web.

 

E risposte sò automaticamente raccolte è ponu esse spartute visualmente nantu à u screnu per vede tutti i studienti.Mentre chì e risposte sò anonime per i studienti, l'istruttori anu l'opzione di vede quanti studienti anu rispostu à una dumanda o di vede risposte individuali di i studienti salvendu è scarichendu risposte.

 

Pratiche ARS efficaci

Disegnu ARS efficace:

Articulate l'ugettivi di l'usu di l'ARS à i vostri studienti è cunzidira à aghjunghje una sezione à u vostru prugramma chì detta cumu serà utilizatu in classe.Allineate l'usu ARS cù l'ugettivi di apprendimentu di una data sessione di classe.

Prughjetti di e dumande chì suscitanu l'apprendimentu desideratu.

Familiarizzate cù a tecnulugia è pruvate.

 

Implementazione ARS efficace:

Parlate à i vostri studienti nantu à ARS.Cumunicate u scopu di utilizà ARS in a vostra aula è cumu l'utilizate (per esempiu, in modu informale o sarà classificatu).

Pone una dumanda, invita i studienti à pensà individualmente è risponde, è sparte i risultati in una volta o cum'è venenu.

Scuprite e risposte cum'è una classe sana o fate chì i studienti discutanu in coppie o gruppi e so risposte, è sparte.

 


Tempu di posta: 07-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi