Qomo assisterà à a Fiera Infocomm di Las Vegas

2022 QOMO Infocomm

Eccu a nutizia per sparte cun voi chì andemu à assiste à a Fiera Infocomm quist'annu in Las Vegas.I dui No.: W2661.

Benvenuti à visità u nostru stand.

Se ùn avete micca pensatu à participà, ma site interessatu, site benvenutu à aduprà u nostru espositore gratuitu.Per piacè cuntattateodm@qomo.comper u codice VIP.Speremu chì tuttu ciò chì pudete sente i boni prudutti di Qomo per u mercatu di l'educazione intelligente ^^

COSA ASPETTARÀ INFOCOMM 2022 IN Qomo Fair.

1- Pudete vede i nostri novi prudutti di sviluppu in a nostra Fiera fisicamente.Senterete a bona qualità è l'usu assai funziunale in Qomo Booth.

2- Pudete sparte a vostra situazione attuale in aula cun noi.Avemu una squadra super prufessiunale per furnisce a megliu suluzione per voi.

3- L'opinioni di l'aghjurnamentu di i vostri prudutti seranu assai apprezzati per sparte cun noi è valuteremu è per vede s'ellu applicheremu in un futuru vicinu.

4- Scontu favurevule in ordine se fate l'ordine in u nostru stand.

Serà u nostru grande onore per riceve u vostru ordine in u nostru stand.È sparteremu u nostru megliu prezzu cun voi ùn importa micca solu per una mostra o prudutti di massa.Questu hè u nostru ringraziu per a vostra fiducia per i prudutti Qomo.

 

Avemu parechji prudutti di mostra in u stand, per esempiu usistema di risposta di u publicu, camera di documentu, pannelli interattiviè lavagna interattiva è cusì.

 

Grazie mille per tuttu u sustegnu di i clienti è a fiducia chì Qomo pò sviluppà dapoi u 2002. Cerchemu ogni chance chì u cliente sparte cun noi.È sempre furnisce e migliori suluzioni per u cliente secondu a so dumanda.Ùn solu per furnisce a megliu qualità di i prudutti basati nantu à u prezzu raghjone, ma ancu sempre furnisce u megliu serviziu dopu a vendita.

If you want to know more details about Qomo and the Fair, please feel free to contact odm@qomo.com


Tempu di post: 13-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi