Qomo sarà in una Corta Vacanza per u Festival di Dragon Boat da u 22 à u 24 di ghjugnu

Felice Dragon BAOT

Qomo, un fabricatore di puntatecnulugia interattiva, sarà in una brevi vacanze da u 22 à u 24 di ghjugnu, in rispettu di u Festival di Dragon Boat.U Dragon Boat Festival, cunnisciutu ancu u Festival Duanwu, hè una festa tradiziunale cinese chì commemora a vita è a morte di Qu Yuan, un famosu pueta è statista cinese.

Durante u festivale, l'uffizii è e fabbriche di Qomo seranu chjusi, è l'impiegati piglianu una pausa meritata per passà u tempu cù e so famiglie è amichi.A cumpagnia ripiglià l'operazioni u 25 di ghjugnu, è tutti l'ordini è i spedizioni seranu trattati prestu.

Qomo hè orgogliu di u so impegnu à a qualità è u serviziu di u cliente, è l'impiegati di a cumpagnia travaglianu incansablemente per assicurà chì i clienti ricevenu i migliori prudutti è supportu pussibule.E brevi vacanze sò un modu per Qomo per dimustrà l'apprezzazione per i so travagliadori impiegati è per ricaricà e so batterie per i mesi occupati in avanti.

Qomo augura à tutti un felice è sicuru Dragon Boat Festival è aspetta di cuntinuà à furnisce i migliori prudutti pussibuli è supportu à i so clienti.

Sì avete qualchì dumanda per Qomoprudutti intelligenti interattivi, per piacè sentite liberu di cuntattàodm@qomo.comè vi servirà à u primu tempu quandu simu di ritornu da vacanze. I migliori auguri per tutti di passà un bonu tempu cù a vostra famiglia durante a festa!


Tempu di post: 16-jun-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi