Risorse per l'aula intelligente

210617 新闻稿二 pannelli

1-Smartboards

I lavagne cunnessi sò un altru grande strumentu per fà una aula "intelligente".Pensate à l'evoluzione da lavagna à lavagna à proiettori.Quandu eru un studiente, questi avanzamenti tecnologichi parevanu magichi.Avà, tuttu ciò chì un maestru scrive nantu à u tavulinu pò esse arregistratu.

Pensate à i benefici chì questu furnisce à i studienti.Per unu, quante volte vi scurdate di scrive note, assignazioni o date d'esame chì sò state scritte nantu à a tavula in fronte di a classe?Sò chì mi hè accadutu almenu una volta à settimana.Avà, tutte e note seranu arregistrate è accessibili da tutti i studienti in aula.Questu pò ancu purtà à livelli più alti di cullaburazione trà i studienti, chì ponu discutirismart boardnote attraversu u sistema di gestione in linea di a classe.I pannelli piani interattivi Qomo Bundleboard (Bubbleboard) permettenu di caccià e note solu scannendu u codice QR da i pannelli.Allora pigliate e note assai facilmente ancu ùn site micca in aula è ùn avete mai lasciatu una lezione.

È, perchè e smart boards cunnessi anu accessu à Internet, i materiali supplementari è cunnessi sò automaticamente cercabili è accessibili via l'interfaccia di u bordu.Per esempiu, se un maestru di musica discute a 5a Sinfonia di Beethoven è a scrive nantu à u tavulu, u primu muvimentu di u pezzu pò esse ghjucatu nantu à u tavulinu, mentre chì un brevi snippet di a biografia di Beethoven pò apparisce à a manca di u tavulinu.Quantu hè cool?

2-Camera di documenti wireless

Qomo QPC28scanner di documenti wirelesspermette à u maestru di piglià qualsiasi foto in ogni locu.Basta accende a camera, vene cun una alta risoluzione di 8MP.Permette ancu di piglià un registru video è ghjucà in modu fluidu.Travagliendu cù u touch screen Qomo, vi aiuta à custruisce in una aula più intelligente.

Avemu attualmente tramindui stock perdisplay interattiviècamera di documentu. If you have request, please feel free to contact odm@qomo.com

 


Tempu di post: 17-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi