I clickers intelligenti di aula sò integrati in l'insignamentu per aiutà l'informatizazione di l'educazione

Clickers di i studienti

 

Aula intelligente hè u risultatu inevitabbile di l'informatizazione di l'educazione scolastica cuncentrata nantu à l'insignamentu in aula, l'attività di i prufessori-studenti, è a generazione di saviezza sottu u sfondate di Internet + educazione.L'aula intelligente creata da u cliccà in aula intelligentepò realizà tuttu u prucessu di seguimentu prima, durante è dopu a classe.

U cuncettu di educazione di qualità richiede à i studienti di cultivà una bona alfabetizazione di l'informazioni è attenti à a generazione di capacità è saviezza.L'emergenza di i clickers intelligenti di aula rende ancu l'aula originale intuitiva è faciule da capisce è maestru attraversu l'integrazione di a tecnulugia è a saviezza, chì rinforza l'interazzione in aula è migliora l'interessu di i studienti per l'apprendimentu in aula.

Rispondi in aula Smarter hà da ghjucà un rolu impurtante in l'analisi di l'apprendimentu, cum'è a tecnulugia di l'analisi di l'apprendimentu, l'estrazione di dati di l'educazione, etc. Differenti da a simplificazione è unilaterale di dati di l'educazione tradiziunale, in l'usu di l'aula, i prufessori è i studienti rispundenu, affruntate à risponde. etc., è u sfondate pò registrà automaticamente tutti i dati di u percorsu di apprendimentu sperimentati da i studienti in l'apprendimentu interattivu.

In u fondu, attraversu u disignu di usistema di risposta in aula per i clicchi di i studienti, registra, analizeghja è processa i dati di e risposte di i studienti in aula, cum'è a rata di risposta curretta, a distribuzione di l'opzioni di quistione, a rata di risposta, a curva di u tempu, è a distribuzione di u puntu, è presenta u rapportu di feedback di l'analisi di apprendimentu.A registrazione in tempu reale è l'analisi di dati di e risposte in aula ponu esse ottenute.À u listessu tempu, sti dati ricchi di apprendimentu ponu aiutà efficacemente i prufessori à analizà a maestria di a cunniscenza di l'apprendimentu di i studienti è à furmulà più piani d'insignamentu.

U cliccà intelligente di i studienti in aula hè integrata in l'insegnamentu in aula per custruisce un ambiente di apprendimentu intelligente situazionale, intelligente è interattivu per i studienti, guidà i studienti à scopre i prublemi, pensa à i prublemi, risolve i prublemi in modu creativo, è infine prumove a crescita intelligente di i studienti.


Tempu di Postu: 29-Sep-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi