U benefiziu di u sistema di risposta di i studienti per a classe

Aula ARS

Sistemi di risposta di i studientisò strumenti chì ponu esse aduprati in scenarii d'insegnamentu in linea o faccia à faccia per facilità l'interattività, rinfurzà i prucessi di feedback à parechji livelli, è raccoglie dati da i studienti.

Pratiche basiche

E seguenti pratiche ponu esse introdutte in l'insignamentu cù una furmazione minima è un investimentu iniziale di tempu:

Verificate a cunniscenza previa di i studienti quandu principia un novu tema, perchè a metrica pò esse lanciata in modu adattatu.

Verificate chì i studienti capiscenu bè l'idee è u materiale chì sò presentati prima di passà.

Eseguite quiz formativi in ​​classe nantu à u tema appena trattatu è dà un feedback currettivu immediatu cù usistema di risposta di u publicu.

Monitorà u prugressu di un gruppu di studienti in tuttu l'annu, attraversu l'osservazione generale di i risultati di l'attività SRS è / o una revisione formale di i risultati.

Pratiche avanzate

Queste pratiche necessitanu più fiducia à aduprà a tecnulugia è / o l'investimentu di tempu per sviluppà materiali.

Rimodulazione (flip) lectures.I studienti s'impegnanu cù u cuntenutu prima di una sessione (per esempiu, per leghje, fà esercizii, fighjendu un video).A sessione diventa tandu una seria di attività interattive facilitate attraversu diverse tecniche SRS, chì sò pensate per verificà chì i studienti anu fattu l'attività di pre-sessione, diagnosticà l'aspetti chì anu bisognu di più aiutu, è ottene un apprendimentu più profundo.

Raccoglie feedback di unità / elementi da i studienti.In cuntrastu à altri metudi, cum'è sondaggi in linea, l'usu di Qomotelecomandi studiantiottiene tassi di risposta elevati, permette l'analisi immediata, è permette dumande di sonda supplementari.Ci sò parechje tecniche per catturà cumenti di qualità è narrativa, cum'è e dumande aperte, l'usu di carta è i gruppi di focus studianti.

Monitorà u prugressu di i studienti individuali in tuttu l'annu (esige l'identificazione in u sistema).

Segui a presenza di i studienti à e classi pratiche.

Trasfurmà parechji tutoriali di picculi gruppi in menu più grandi, per riduce a pressione nantu à u persunale è e risorse di u spaziu fisicu.L'usu di diverse tecniche SRS mantene l'efficacità educativa è a satisfaczione di i studienti.

Facilità l'apprendimentu basatu in casu (CBL) in grandi gruppi.CBL richiede un altu livellu di interazzione trà i studienti è u tutore, cusì hè di solitu efficace solu quandu s'utilice cù picculi gruppi di studienti.Tuttavia, l'usu di diverse tecniche basi di SRS permette di implementà in modu efficace CBL per gruppi più grande, chì riduce significativamente a pressione nantu à e risorse.


Tempu di Postu: Dec-03-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi