A lavagna in linea per una cullaburazione faciule

Cullaburazione di squadra cù ulavagna digitale

Invita l'utilizatori à a vostra lavagna in linea per brainstorming, piglià note è tracciate i prughjetti.Aduprate videoconferenza, spartera di schermu è modalità di presentazione per eseguisce riunioni interessanti.Qomo hè un fulmine veloce, facendu faciule per parechje persone per travaglià tutte

 

Cumu utilizà a lavagna in linea Qomo

Megliu cà a vostra media virtualelavagna bianca, Qomo hè una tela infinita chì vi aiuta à ideate, strategie, urganizà è travaglià cù a vostra squadra.

 

Digitalize note adesive scritte a mano

Calchì volta hè solu bisognu di brainstorming nantu à una lavagna fisica.Ma quandu avete bisognu di sparte l'idee cù i cumpagni di travagliu in ligna, hè assai tempu è doloroso per trascrive e vostre idee in un furmatu digitale.Cù Stickies Capture pudete piglià una foto di a vostra lavagna è cunvertisce istantaneamente in note adesive digitali editabili in Qomo.

 

Dà riunioni in linea chì energia in persona

Squadre impegnate.Idee à flussu liberu.Energia creativa.Hè cusì chì una riunione deve esse sensu - ancu quandu hè remota.Cù lavagna cullaburazione Qomo è strumenti di facilitazione remota, Qomo rende a riunione in linea più umana, produttiva è divertente.

Quandu dirige un attellu di successu,

avete quelli mumenti magichi - induve tuttu cliccà, tutti sò impegnati,

è site in u cuntrollu tutale.

 

Fate una transizione liscia à a facilitazione virtuale

Guess what - esse in persona ùn hè micca l'unicu modu per esse in cuntrollu di u vostru attellu.Qomo rende a transizione in linea faciule per i facilitatori di l'attellu.

 

Saltate e complicazioni tecnologiche

Fate tutte e facilità è nimu di a risoluzione di i prublemi.Qomo simplifica l'esperienza di attellu virtuale per i visitanti per a prima volta.

 

tela infinita

Prufittate di tuttu u spaziu chì avete mai bisognu per fà presentazioni è eseguisce attività in un locu - senza bisognu di cambià l'arnesi.

 

Se senti interessu per a lavagna interattiva Qomo/Pannelli interattivi, per piacè sentite liberu di cuntattàodm@qomo.comè whatsapp 0086 18259280118. Qomo vi darà e migliori soluzioni intelligenti per voi.


Tempu di pubblicazione: 31-dic-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi