Benvenuti à Visit Qomo à u Stand 2761 in Infocomm

Benvenuti à visità Qomo

Semu entusiasti di annunzià chì assisteremu à Infocomm 2023, a più grande fiera prufessiunale di l'audiovisuale in l'America di u Nordu, tenuta in Orlando, USA u 12-16 di ghjugnu.Vi invitamu cordialmente à visità u nostru stand, 2761, per spiegà è sperimentà e nostre ultime tecnulugia interattive.

À u nostru stand, avarete l'uppurtunità di vede i nostri prudutti d'avanguardia in azione, cumprese display interattivi,camere di documenti, sistemi di presentazione wireless, èsistemi di risposta in aula.U nostru staffu espertu serà a manu per dimustrà e capacità di i prudutti è risponde à qualsiasi dumande chì pudete avè.

Ospiteremu ancu una seria di sessioni educative à l'avvenimentu, chì copre temi cum'è tecnulugii interattivi in ​​aula, sistemi di presentazione wireless, è u futuru di e tecnulugia audiovisuali.Queste sessioni sò pensate per aiutà à amparà di più nantu à l'ultime tendenze è tecnulugia in l'industria è cumu ponu benefiziu a vostra urganizazione.

In più di mostrà i nostri prudutti è di accoglie sessioni educative, offreremu ancu offerte esclusive è promozioni per i participanti chì visitanu u nostru stand.Queste offerte sò dispunibuli solu in l'avvenimentu, cusì assicuratevi di firmà per prufittà di elli.

Aspittemu di scuntràvi à Infocomm 2023 è di mostrà cumu e nostre tecnulugia interattive ponu rinfurzà a cullaburazione è l'ingaghjamentu in diversi paràmetri.Ci si vede à u stand 2761!

Infocomm 2023 hè un'eccellente opportunità per amparà di più nantu à l'ultime tecnulugia interattive è cumu si ponu rinfurzà a cullaburazione è l'ingaghjamentu in diversi paràmetri.L'avvenimentu attrae migliaia di espositori è assistenti da u mondu sanu, facendu u locu perfettu per cunnetta cù i capi di l'industria è amparà più nantu à l'ultime tendenze è tecnulugia.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi