Benvenuti à visità Qomo in u prossimu Infocomm in USA

QOMO Infocomm Invitation

Unisci à Qomo à u stand #2761 in Infocomm, Las Vegas!

Qomo, un fabricatore di puntatecnulugia interattivaassisterà à u prossimu avvenimentu InfoComm da u 14 à u 16 di ghjugnuth, 2023.L'avvenimentu, chì si tene in Las Vegas, hè a più grande fiera prufessiunale di l'audiovisuale in l'America di u Nordu, chì attira migliaia di espositori è assistenti da u mondu sanu.

Qomo mostrarà a so ultima linea diidisplay interattivi, camere di documenti, èsistemi di presentazione wirelessà l'avvenimentu.Questi prudutti sò pensati per rinfurzà a cullaburazione è l'ingaghjamentu in aule, sale di riunioni è sale di furmazione.

Unu di i prudutti chì Qomo mostrarà hè a so camera di documenti QD3900.U QD3900 hè una camera d'alta risoluzione chì pò catturà immagini è video in alta definizione.Havi ancu una putente funzione di zoom chì permette à l'utilizatori di fucalizza nantu à dettagli specifichi di u documentu o l'ughjettu chì mostranu.

Un altru pruduttu chì Qomo mostrarà hè i so novi pannelli interattivi 4K chì sò una linea di lavagne interattive chì permettenu à l'utilizatori di annotà, disegnà è scrive nantu à u tavulinu cù un stylus speciale.I bordi venenu ancu cun software chì permette à l'utilizatori di salvà è sparte u so travagliu cù l'altri.

Qomo mostrarà ancu i so sistemi di presentazione wireless, chì permettenu à l'utilizatori di cunnette in wireless i so dispositi à display o proiettori.Questi sistemi sò perfetti per aule, sale di riunioni è sale di furmazione, perchè eliminanu a necessità di cavi è fili.

In più di mostrà i so prudutti, Qomo hà ancu ospitatu una seria di sessioni educative à l'avvenimentu.Queste sessioni copreranu temi cum'è tecnulugii interattivi in ​​aula, sistemi di presentazione wireless, è u futuru di e tecnulugia audiovisuali.

A presenza di Qomo à l'avvenimentu InfoComm hè una excelente opportunità per i participanti per amparà di più nantu à l'ultime tecnulugii interattivi è cumu si ponu rinfurzà a cullaburazione è l'ingaghjamentu in diversi paràmetri.


Tempu di Post: 25-May-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi